3,000 תיקון הכללי ו-4,000 ממתקים לחיילי צה"ל

עשרות פעילים חרדים מירושלים עוסקים מאז החל מבצע 'צוק איתן' בחלוקת תיקון הכללי ומיני מתיקה לחיילים סביב רצועת עזה. בני מחלב: "נעשה הכול להגיע לאחרון החיילים" (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הפעילים החרדים (צילום: באדיבות המצלם)

בשעה בה נהרג דרור חנין הי"ד, מפגיעה ישירה של פצצת מרגמה באזור עוטף עזה, כשעסק בחלוקת אוכל לחיילים, חרדים אחרים תושבי ירושלים עסקו בחלוקת תיקון הכללי ואוכל לחיילים הנמצאים בבסיסים בגבול עזה.

זהו לא היום הראשון שבו הם מגיעים לבסיסים צבאיים בשטחי הכינוס סביב רצועת עזה, כך הם נוהגים מאז תחילת מבצע "צוק איתן" ברצועת עזה.

בתוך שמונה ימים, הפעילים החרדים חילקו לחיילים 3,000 תיקון הכללי ויותר מ-4000 מיני מתיקה.

בני מחלב, יו"ר ארגון 'מתחברים', אמר ל"כיכר השבת" כי האירוע שגבה את חייו של חנין הי"ד, לא ימנע מהם להמשיך בפעילותם: "אנחנו לא נפסיק את הפעילות שלנו לאף רגע, כל עוד יש חיילים שיוצאים להגן על עם ישראל. כמובן שנעשה את זה יותר בזהירות. אנחנו נגיע לכל בסיסי הכינוסים הסמוכים לגבול שבהם יש חיילים".

"המקרה אתמול מצער וכואב", אומר מחלב, "אבל אנחנו כעם ישראל עוברים מכשולים שרק מאתגרים יותר וקראים לנו לעשות יותר וזה מה שנעשה עכשיו".

"אנחנו נעשה הכול להגיע לאחרון החיילים בגבול ועל הנקודה הכי רגישה בעזה ונדאג שגם לו יהיה תיקון הכללי בכיס ויצא עם חיוך", הוסיף מחלב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר