"מרן רבי חיים קנייבסקי חלם את פטירתה של בתו"

למרות שמקורביו ניסו להזכיר לו כי 'חלומות שווא ידברו' התעקש מרן הגר"ח קנייבסקי לערוך הטבת חלום. שעה קלה מאוחר יותר הלכה בתו הרבנית חנה לעולמה • סיפור מפעים (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מרן הגר"ח קנייבסקי בהלווית בתו (צילום: משה גולדשטיין)

בימים האחרונים, החמיר מאוד מצבה של הרבנית חנה שטיינמן ע"ה שחלתה לפני כשנתיים במחלה קשה והיא הייתה נתונה בסכנת חיים, הבוקר (שני) היא השיבה את נשמתה לבוראה.

אביה, מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי הרבה להתפלל עליה ולבקש רחמים כשהוא מברך אותה שתבריא ותחלים, אלא שסיפור מפעים שסופר בשעת ההלוויה על ידי בנו הגאון רבי יצחק שאול קנייבסקי מלמד כי למרות התפילות חש הרב קנייבסקי את העתיד לקרות.

על פי הדיווח ב"קול החרדי", בשעות הלילה המאוחרות התעורר מרן הגר"ח משנתו הקצרה, וסיפר לבני ביתו כי חלם שבתו החולה נפטרה וכי עליו לשבת שבעה.

המקורבים ניסו להרגיע את מרן, והזכירו כי "חלומות שווא ידברו", אך מרן שב והתעקש לערוך הטבת חלום. בסופו של דבר החליט הגר"ח קנייבסקי לעשות זאת בבוקר במהלך תפילת שחרית כוותיקין, ואכן הבוקר בשעת ברכת כהנים בתפילה שהתקיימה ברחבת הכותל המערבי ערך מרן הגר"ח את הטבת החלום - זאת עוד לפני שנודע על ההידרדרות במצבה של בתו.

בהלוויתה, ספד לה מרן הגר"ח ואמר: "היתה אישה כשרה, היתה לה זכות גדולה ששימשה את הגראי"ל". הגר"ח ציין שוב כי כשהייתה תינוקת התברכה מפי מרן החזון איש זצ"ל שתזכה להיות אשת חבר וכשהגיעה לפרקה ונישאה לגאון רבי שרגא שטיינמן התבטא סביה מרן בעל הקהילות יעקב ואמר: "הנה הברכה התקיימה, היא כבר זכתה לכך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר