לופוליאנסקי: עברתי שנה לא קלה

בשיחה בה בירך אורי לופוליאנסקי את עובדי הארגון בברכת שנה טובה, והתייחס לשנה הקשה שעברה על הארגון והעומד בראשו: "עמדנו במלחמה, אישית וציבורית" (חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום: שמואל בן חמו )

בשיחת סיכום שנה התייחס אורי לופוליאנסקי מיסד 'יד שרה' שהורשע בפרשת הולילנד, למצב הקשה בו היה נתון הוא ו'המערכה' בו נתון ארגון יד שרה כולו.

"היתה לנו שנה לא פשוטה, לא קלה, שנה שבאופן ציבורי עמדנו במערכה ובמלחמה, שנה שגם באופן אישי הייתה לי לא קלה לא פשוטה, אבל ברוך ה' אנחנו יוצאים אל המרחב. תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה".

כזכור, רגע לפני הדיון בבית המשפט העליון שיתקיים ב-11 בספטמבר, פרקליטות המדינה הודיעה כי היא עומדת איתנה בעמדתה כי ראש עיריית ירושלים לשעבר, אורי לופוליאנסקי, ירצה עונש מאסר בפועל משום שלדבריהם קצין רפואה ראשי של השב"ס סבור כי יש ביכולתם להעניק לו טיפול רפואי.

ב-1 בספטמבר היו אמורים להיכנס אל מאחורי סורג ובריח כל שמונת מורשי פרשת הולילנד, בהם ראש הממשלה לשעבר וראש עיריית ירושלים לשעבר, אך בית המשפט עיכב זמנית את מועד כניסתם עד להכרעה בבקשתם לדחות את הכניסה עד לדיון בעירור על העונש.

אך בצעד דרמטי התנגדה הפרקליטות לדחיית גזר הדין. בפרקליטות נימקו את התנגדותם הנחרצת בכך ש"סיכויי הערעור של כלל המבקשים נמוכים עד מאוד. טענות המבקשים, או לפחות רובן המוחלט, מכוונות כנגד ממצאים עובדתיים וממצאי מהימנות שנקבעו בזהירות ובקפידה על ידי בית המשפט המחוזי. זוהי משוכה גבוהה במיוחד, וספק אם המבקשים יצלחו אותה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר