בית שמש: ונדליזם בבית הספר החרדי "משכנות דעת"

תלמידות של בית הספר החרדי "משכנות דעת" שהגיעו לפעילות שנערכה בו במהלך השבת גילו כי אלמונים השחיתו אותו. דובר העירייה: ראש העיר ביקש מהמשטרה לפתוח בחקירה (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: דוברות עיריית בית שמש)

תלמידות בית הספר החרדי "משכנות דעת" שכיתותיו שוכנות במתחם בית הספר החילוני "שפות ותרבויות", גילו כי במהלך השבת בוצע וונדליזם בכיתות הלימוד שלהם.

האלמונים ביצעו את הפוגרום בעיצומה של השבת במבנה הראשי של בית הספר ברחוב נחל ערוגות בעיר, הרסו את מצלמות האבטחה ואף ניסו לגנוב מסמכים של משרדי בית הספר - ללא הצלחה.

את הפריצה גילו תלמידות בית הספר שהגיעו אחר הצהרים לפעילות של תנועת הנוער "בתיה" כמדי שבת ונדהמו לראות חלק מהמצלמות על הרצפה ואת ארונות משרדי ההנהלה שרוקנו.

בוועד הורי בית הספר מציינים כי בדיוק השבוע הוצבו מנ"דים עבור תלמידות "משכנות דעת" במתחם "שפות ותרבויות" על ידי משרד החינוך ועיריית בית שמש. "אנחנו מקווים שאין קשר בין האירועים", אמרו בוועד ההורים.

בתוך כך, שעות מעטות לאחר צאת השבת התקבלו תלונות נוספות בעיריית בית שמש ובמשטרה, ולפיהם עוד שלושה מבני חינוך ברחוב נחל ערוגות נפרצו במהלך ליל השבת. במצלמות האבטחה נראים עובדים זרים מבצעים את המעשים. 

גורם בכיר בעיריית בית שמש אמר ל"כיכר השבת" כי "ייתכן והאירוע הזה התרחש על רקע פשע שנאה לאחר המהומות שהתרחשו סביב מבנה בית הספר. הגענו להסכמה כבר לפני כמה שבועות יחד עם משרד החינוך והנהלת בית הספר ולכן אין סיבה בעולם שאלמוני יבוא ויבצע וונדליזם אלא על רקע שנאת חרדים".

דובר עיריית בית שמש, מתי רוזנצוויג, אמר בתגובה ל"כיכר השבת": "ראש העיר משה אבוטבול פנה למפקד משטרת בית שמש וביקש ממנו לבצע חקירה מקיפה לגילוי העומד מאחורי המעשה ומניעיו ולמצות איתו או איתם את הדין. אנחנו ממתינים לתוצאות חקירת המשטרה בכדי להבין את הסיפור כולו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר