"באנו בשליחות גדולי ישראל": נציגי 'דגל התורה' ניחמו את משפחת השוטר הדרוזי

נציגי תנועת "דגל התורה", יצחק רייך, מיכי אלפר ומ"מ ר"ע ב"ב אברהם רובינשטיין הגיעו לביקור ניחומים מיוחד בבית משפחת השוטר הדרוזי וציינו כי באו בשליחות גדולי ישראל (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

הציבור החרדי ממשיך "לחבק" את משפחתו של השוטר הדרוזי זידאן סייף, שנהרג מכדורי המרצחים בשעה שניסה להציל את חייהם של ארבעת הקדושים הי"ד שנרצחו בשעה שהתפללו בבית הכנסת של "קהילת בני תורה".

בשעות הצהריים (חמישי) הגיעו נציגי תנועת "דגל התורה", חבר מועצת גדולי התורה ומ"מ ר"ע ב"ב הרב אברהם רובינשטיין, ראש המועצה המקומית יצחק רייך וחבר מועצת עיריית חיפה מיכי אלפר, לביקור ניחומים מיוחד בבית המשפחה בכפר יאנוח שם שיבחו את מסירותו ואומץ ליבו של השוטר.

רובינשטיין ציין בדבריו: "אנחנו שלוחים לא רק שלנו, אנחנו כמה אישי ציבור, אנחנו שלוחים של הקהל, אבל מה שיותר אנחנו שלוחים של גדולי ישראל, שלחו אותנו להכיר לכם טובה, להכיר לעדה טובה ולמשפחה על המסירות נפש, על השמירה, ובעזרת השם שאף אחד מאיתנו לא ידע מצער ורק שמחות, אנחנו נבוא לשמוח אחד אצל השני".

לאחר מכן נפגשו עם ראשי הקהילה ומועצת הכפר במטרה לחזק את יחסי הרעות והשותפות בין המגזרים השונים בחברה הישראלית.

בהמשך היום צפוי להגיע יו"ר סיעת 'יהדות התורה' ח"כ מנחם אליעזר מוזס אף הוא לביקור תנחומים בבית משפחת השוטר הדרוזי שנרצח בפיגוע.

כזכור אמש השתתפו במסע ההלוויה עשרות מבני הציבור החרדי שבאו לחלוק כבוד אחרון לשוטר שנרצח בעת מילוי תפקידו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר