ח"כ מוזס: "זידאן סייף מת בדרך מצווה, נשמתו עולה לגבהים"

חברי הכנסת החרדים הגיעו לנחם את משפחתו של השוטר הדרוזי זידאן סייף שנהרג בטבח בבית הכנסת בבירה. ח"כ מנחם אליעזר מוזס: "מת בדרך מצווה ונשמתו עולה לגבהים" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ מנחם אליעזר מוזס, היום (צילום: באדיבות המצלם)

טבח בבית הכנסת: חברי כנסת חרדים הגיעו הצהריים (חמישי) לנחם את בני משפחתו של השוטר הדרוזי ס"מ זידאן סייף שנהרג בטבח בביתה כנסת 'קהילת בני תורה' בזמן שהתעמת עם המחבלים. בין המבקרים היו יו"ר ש"ס אריה דרעי ויו"ר 'סיעת יהדות התורה' ח"כ מנחם אליעזר מוזס.

מוזס דיבר עם המשפחה האבלה ואמר להם: "זידאן מסר נפשו, הציל בגבורתו ובמותו את חייהם של רבים אחרים. מקורותינו: "אמר רבי יוסי יהי מותי בדרך מצווה". דהיינו, אם אדם נהרג בתאונת דרכים, או תאונת עבודה, זה לא בדרך מצווה. אבל מותו של זידאן, שנהרג בהגנה על מתפללים ובזכותו ניצלו רבים, זה בדרך מצווה ונשמתו עולה לגבהים".

"באנו לחזק, להוקיר ולהזדהות. אנחנו משתתפים בצער הגדול והעמוק. זיידן השאיר אשה ותינוקת. וזה קורע לב", הוסיף מוזס. בסיום, בני המשפחה ביקשו לבוא אחרי ימי האבל שלהם לבקר את משפחות הנרצחים הנוספים בפיגוע.

יו"ר ש"ס לשעבר ח"כ אלי ישי, השתתף אתמול בהלוויה וספד לזידאן: "אתה הקרבת את עצמך הוכחת גבורה תעוזה ואומץ, ובכח מנעת הרג נוסף ובכך הצלת חיי אדם".

"מרן הגר"ע יוסף זיע"א פסק כי כל איש מכוחות הביטחון שנהרג על הגנת ארץ ישראל יש לומר עליו תפילת השכבה בבית הכנסת, כנהוג על חסידי אומות העולם. לב העם היהודי כולו עם המשפחה, ושמך נחקק בליבנו לעולמים. זידאן יהי זכרך ברוך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר