דרעי: "נחוקק חוק שיחייב שוויון מלא למזרחיים בכל דבר"

יו"ר ש"ס אריה דרעי מצהיר הבוקר כי "אנחנו נחוקק חוק שיחייב במדינת ישראל שוויון מלא למזרחיים בכל דבר". הסיבה: תל אביב מחלקת תואר יקירת העיר רק לנשים אשכנזיות (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
יו"ר ש"ס אריה דרעי (צילום: פלאש 90)

בחירות 2015 • השד העדתי: יו"ר ש"ס אריה דרעי הצהיר הבוקר (חמישי) כי "אנחנו נחוקק חוק שיחייב במדינת ישראל שוויון מלא למזרחיים בכל דבר".

בפוסט שהעלה דרעי בעמוד הפייסבוק שלו הוא כתב: "שואלים אותי תמיד על מה אנחנו נלחמים, הנה אחת הסיבות. העיר תל אביב בחרה 14 נשים לתואר יקירות העיר, שזה יפה מאוד, אבל, בכל תל אביב יפו, העיר השנייה בגודלה במדינת ישראל, לא נמצאה אישה מזרחית אחת שתהיה ראויה לתואר 'יקירת העיר תל אביב'. ואם לא די בכך, שימו לב לתגובתו של יו"ר הועדה נתן וולך 'השיקולים היו מועמדות ראויות - אין מועמדות שהיו מתאימות ובכלל יש גם ערבייה אחת שנבחרה'".

"ככה זה כשיש ציבור ענק במדינת ישראל שהוא שקוף", קובע דרעי, "לא קיים. אין מועמדות מתאימות. אין מועמדות ראויות. ערבים ומזרחיים זה אותו דבר בשבילו, זה מקומם, זה מכעיס, זה מרתיח את הדם".

דרעי סיפר: "הוריתי לנציג ש"ס סגן ראש העיר תל אביב נתן אלנתן לפעול לביטול ההחלטה בכל האמצעים ואני קורא לידידי ראש עיריית תל אביב רון חולדאי: התערב! בטל את החלטות הועדה!".

בהמשך הצהיר דרעי: "בסוף לא תהיה ברירה ואנחנו נחוקק חוק שיחייב במדינת ישראל שוויון מלא למזרחיים בכל דבר, בדיוק כמו החוקים שדורשים שוויון מגדרי לנשים. אם 66 שנות קיומה של מדינת ישראל לא הספיקו בשביל שהתהליך המינימלי הזה של שוויון בין העדות יתרחש מעצמו אז אנחנו נכפה אותו בכח! הם לא משאירים לנו ברירה!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר