מרן הרב שטיינמן לתלמידי "אורחות תורה": "לשאוף להשתפר קצת"

אלפים השתתפו במעמד מיוחד לכבוד ישיבת "אורחות תורה", בראשות גדולי ישראל. מרן הגראי"ל שטיינמן במשא המרכזי: "עלינו לשאוף להשתפר קצת" • צפו במשא ובריקודים (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום וידאו: כיכר השבת; תמונות: שוקי לרר)

אלפי תלמידים אברכים ובחורי ישיבה השתתפו אמש (ראשון) במעמד "בישורון מלך", לכבוד ישיבת "אורחות תורה" שבנשיאות מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרן לייב שטיינמן שאף נשא את הנאום המרכזי.

מרן הגראי"ל התקבל בשירה אדירה על-ידי קהל האלפים, שבמשך דקות ארוכות לא פסק להריע לכבודה של תורה.

במסגרת משאו המרכזי אמר מרן הגראי"ל לתלמידים כי "ברוך השם הישיבה שלנו זכתה במשך כל השנים להעמיד תלמידי חכמים מופלגים ושהקדוש ברוך הוא יעזור לנו שנוכל להמשיך ולהרבות תורה ויראת שמיים".

מרן ראש הישיבה ציטט מדרש והרחיב במעלת בניית מקום תורה וסיים באיחול לבבי לכל התלמידים שיזכו להרבות כבוד שמיים להגדיל תורה ולהאדירה.

צפו: מרן הרב שטיינמן מתקבל בשירה אדירה

"שנזכה כל אחד ואחד להעלות את עצמו בתורה ויראת שמים, הגם שאנחנו במדרגה לא כל כך גדולה, אנחנו צריכים לשאוף לזה, להשתפר קצת, ואולי נזכה להגיע לזה", סיים מרן ראש הישיבה.

נחום, תלמיד ישיבה ששהה באותם רגעים מרטיטים, מספר ל"כיכר השבת" על התחושות המיוחדות: "אלו היו רגעים נדירים של התעלות כאשר אנחנו יודעים שמרן משקיע למעלה מ-17 שנים את כל כוחותיו ומרצו בהצלחת הישיבה והנה כעת הוא זוכה לראות את פרי עמלו של כל השנים. ראו את ההתרגשות הגדולה בקולו ואכן ניתן לומר שמדובר בהצלחה אדירה ובקידוש שם שמיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר