סערת הספורטק בירושלים: רוזנשטיין פועל להצבעה חוזרת

לאחר שנעדר בהצבעה על הספורטק, חבר מועצת עיריית ירושלים שלמה רוזנשטיין שחטף ביקורת חריפה, פועל כדי להביא את הסוגיה להצבעה חוזרת. בש"ס וב'דגל' אומרים כי זה מהלך יחצני (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
שלמה רוזנשטיין עם ברקת ודייטש (צילום: באדיבות המצלם, ארכיון כיכר השבת)

המאבק על הספורטק: ראש עיריית ירושלים ניר ברקת ניצח במאבק על תקציב הספורטק, 13 הצביעו בעד התקציב ותשעה התנגדו, שלושה מחברי סיעת 'אגודת ישראל' לא נכחו בעירייה, בניהם גם שלמה רוזנשטיין ששהה בחו"ל ולדברי חברו יוסי דייטש הוא ניסה לחזור לארץ אך ללא הצלחה.

הרבה זעם הופנה לעבר חברי אגודת ישראל, גם מש"ס וגם מ'דגל התורה' חבריהם למפלגה, חלק מהביקורת הוטחה במיוחד ברוזנשטיין בטענה כי לכאורה סגר דיל עם ניר ברקת שלא יהיה נוכח בהצבעה בכדי שלראש העיר יהיה רוב.

ניר ברקת הכחיש את הדברים כך גם רוזנשטיין עצמו. כעת בכדי להוכיח שאכן היה מדובר בטעות טכנית בכך ששהה בחו"ל, החל רוזנשטיין לעבוד על אפשרות של הצבעה חוזרת במועצת העיר בה ישתתף ויצביע נגד.

רוזנשטיין מתכוון להחתים את חברי המועצה החרדים ולאחר ייעוץ משפטי לפנות לראש העיר בדרישה לקיים הצבעה חוזרת.

ספק אם המהלך יצליח, אבל רוזנשטיין - מבחינתו - יעשה ככל שביכולתו בכדי להוכיח לציבור החרדי כי הוא מתנגד נחרצות לתוכנית הספורטק.

מנגד גורמים בש"ס וב'דגל התורה' לא מאמינים לרוזנשטיין ואומרים כי "הוא מנסה להרגיע את הרוחות, הוא בכוונה לא הגיע להצבעה, הוא יודע שבבית ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן ובחסידיות ויז'ניץ זועמים עליו, לכן הוא עושה את זה כמהלך יחצני".

לדברי בכיר בש"ס: "הוא מנסה להציל את העור שלו, זהו. אני יכול להגיד לך שעדיין לא פנו אלינו שנחתום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר