דרמה בבית-המשפט

האם לשופט: "הילדים שלי סובלים, במה הם אשמים?"

האם החשודה בהרעבת בנה, פנתה אמש, במהלך דיון בבית המשפט העליון, לליבו של השופט יורם דצינגר: "כל מה שנאמר עליי זהו שקר וכזב. המלאכים הקטנים האלה, הילדים שלי, לא אשמים ולא צריכים לסבול". הפרקליטות: האם מסוכנת לילדיה, ויש להרחיקה מהם (חרדים)

אברהם הלוי | כיכר השבת |
האם בבית המשפט, היום (פלאש 90)

האם החשודה בהרעבת בנה, פנתה היום, במהלך דיון בבית המשפט העליון, לליבו של השופט יורם דצינגר: "כל מה שנאמר עליי זהו שקר וכזב. המלאכים הקטנים האלה, הילדים שלי, לא אשמים ולא צריכים לסבול".

"זו תחושה משותפת, שתדבר אל כל מי שיש לה ילדים. בני המשפחה שלי עוברים סבל רב. גם בתקופה שבני היה בבית-החולים, חזרתי בכל יום לילדים שנשארו בבית כדי לטפל בהם. מאז הפרשה, חייהם אינם חיים. יש להם סיוטים. זה לא יחזור להיות כמו שזה היה קודם".

לדברי האם, ילדיה שאלו אותו מדוע היא צריכה להיות בבית הסוהר. היא מספרת כי ביתה הפך לבית ציבורי, הפרטיות של המשפחה הופרה ובשל הדיונים המתישים בבתי המשפט, ילדיה כמעט ולא רואים אותה. "הילדה שלי בת ארבע וחצי עברה חקירה של שעתיים", היא סיפרה. "למה הסבל הזה מגיע לילדים, מה הם עשו?"

הדיון היום בא על רקע החלטת בית משפט המחוזי בירושלים שלא להרחיק אותה מילדיה. הפרקליטות ערערה על ההחלטה, ובמהלך הדיון עורכות הדין מעין רימון-אורן ויעל שרף הביאו את עמדת הפרקליטות שהאם מסוכנת לילדיה ויש להפריד ביניהם. עורכי דינה של האם טענו לזכותה כי היא אינה מסוכנת ויש להקל מאוד בתנאים שהוטלו עליה בבית המשפט המחוזי, ושיש לשחררה ממעצר בית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר