פרסום ראשון

´האם החשודה בהרעבה´ פיטרה את עורכי דינה

שינוי דרמטי בצוות ההגנה של "האם המרעיבה": במהלך הדיון בבית-המשפט העליון שנערך היום, הודיעה האם הנאשמת על החלפת עורכי-הדין שלה. במקום עורכי-הדין דוד הלוי וראובן בר-חיים שייצגו אותה עד-כה, סנגוריה מעתה הינם עורך-הדין ד"ר אביעד הכהן, עוה"ד ד"ר שחר אלדר, ועוה"ד דבורה אטיה (חרדים)

חנוך לס | כיכר השבת |
האם בבית-המשפט (פלאש 90)

בצל פסיקת הבג"ץ מהיום המאפשרת לאם לשהות עם ילדיה בביתה במאה שערים, החל היום הדיון הראשון במשפטה, דיון שנפתח בהקראת כתב האישום החמור כנגדה, בבית המשפט המחוזי בירושלים.

אלא שפתיחת הדיון היום, החלה באירוע דרמטי, כאשר הנאשמת הודיעה לבית המשפט על החלפת עורכי הדין מטעמה, ובמקום עורכי הדין דוד הלוי וראובן בר חיים שייצגו אותה עד כה, סנגוריה מעתה הינם עורך הדין ד"ר אביעד הכהן, עוה"ד ד"ר שחר אלדר, ועוה"ד דבורה אטיה.

הסנגורים החדשים ביקשו היום מבית המשפט תוספת זמן בכדי ללמוד את התיק, אותו קבלו לידיהם אך היום, אולם בית במשפט קצב זמן של שלושה שבועות בלבד, עד להגשת תגובת הנאשמת על כתב האישום.

השינוי החריג בצוות ההגנה, נעשה ככל הנראה נוכח חומרתו של כתב האישום, והחשש אצל מקורבי המשפחה מהרשעה צפויה, בפרט לנוכח התבטאויות השופטים עד כה. בקרב העסקנים המטפלים במקרה הופנם זה מכבר, כי המאבק כעת צריך להתרחש אך ורק בבית המשפט, ובזה יש למקד את כל האפשרויות.

הצוות החדש, מורכב מעורכי דין בכירים וידועים, בהם ד"ר אביעד הכהן – דיקאן בית הספר למשפטים 'שערי משפט' ומבכירי אנשי המשפט בארץ, ד"ר שחר אלדר הנחשב למומחה למשפט פלילי, וכמו כן גם עורכת הדין דבורה אטיה המוכרת גם היא כמומחית למשפט פלילי.

עורך הדין ד"ר אביעד הכהן, נודע באחרונה בשורה של עתירות שהגיש בנושאים ציבוריים רגישים, כאלו שבחלקן גרמו אי נוחות רבה לציבור החרדי. כל למשל ייצג עו"ד הכהן את העותרים בפרשת ההפרדה בבית הספר בעמנואל, וכן היה זה שהגיש את העתירה כנגד שר הדתות בעניין הגוף הבוחר לרבנות ירושלים.

בשיחה עם כיכר השבת אומר עו"ד הכהן, כי טרם הספיק לעבור באופן יסודי על תיק הראיות, אולם בבדיקה שטחית נראה, כי 'על פניו' ישנם בכתב האישום 'חורים' לא מעטים, הן מהבחינה הראייתית – עובדתית, והן מהבחינה המשפטית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר