תנועת ש"ס נגד מינוי ד"ר רן ברץ: "חסר שיקול דעת"

ד"ר רן ברץ ממשיך להסתבך. הבוקר מתברר כי דיבר נגד מרן הגר"ע יוסף כשטען כי הזיק למדינה וכן התבטא נגד יו"ר ש"ס אריה דרעי. ש"ס: "דבריו מוכיחים את חוסר התאמתו לתפקיד" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
ד"ר רן ברץ (צילום: מתוך ynet)

סערת המינוי: נמשכת הביקורת החריפה נגד החלטת ראש הממשלה בנימין נתניהו למנות את ד"ר רץ ברץ לתפקיד ראש מערך ההסברה הלאומי.

לאחר דבריו נגד נשיא ארה"ב ברק אובמה, נשיא המדינה ראובן ריבלין ונגד הציבור החרדי - שנחשפו ב"כיכר השבת", מתברר כי ברץ תקף באופן אישי את יו"ר ש"ס השר אריה דרעי.

בפוסט שכתב בעמוד הפייסבוק שלו הוא כתב על דרעי: "שמאלן, חסר אחריות, תחמן, ערמומי, לא אמין, עבריין מורשע, נזק לאומי, מה שרצו - הכל נכון". בהמשך הוא הוסיף כי לדרעי "יש בעיני כריזמה מאשר לכל רשימת הבית היהודי יחד".

"הוא לא ראוי לתפקיד", אומרים בש"ס, "כל שר שני בממשלה הותקף בגסות על ידו וזה בלי להזכיר את נשיא המדינה, ההערכה שהוא לא ימונה".

בתוך כך, הבוקר הופצו ציטוטים נוספים של ברץ. בין היתר הוא התבטא נגד מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל וכתב בעמוד הפייסבוק שלו: "ראיתי אצל עמית סגל את הוידאו החדש של הרב עובדיה. אז אמנם נכון: הרב עובדיה נתן תחושת כבוד ושייכות לרבים, ובכל זאת דעתי הכללית על המפעל שלו שלילית מאוד. הוא הזיק לא רק למדינת ישראל, אלא גם במידה רבה לאותם אנשים שלהם בא לעזור. גם מובן מאליו שאידיאולוגית אני והרב עובדיה היינו די הפוכים כמעט בכל שאלה פוליטית, ואין לי שום יחס משמעותי לפסיקותיו או לחכמתו התורנית", כתב ברץ בזלזול.

"אבל למרות כל אלו, בכל פעם שאני רואה אותו אני מתאהב בו וסולח על הכל. זהו, אין איזו תובנה, סתם רציתי לשתף" סיים את דבריו.

מלשכת יו"ר ש"ס אריה דרעי מסרו בתגובה: "תנועת ש"ס מגנה בחריפות את דברי הבלע של ד"ר רן ברץ נגד מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל. דבריו מוכיחים באופן נחרץ את חוסר שיקול דעתו ואת חוסר התאמתו המוחלטת לתפקיד ראש מערך ההסברה הלאומי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר