התשובה לרפורמים? תהלוכת ספר תורה מרחבת הכותל המערבי לקבר דוד המלך

בירושלים הולכות ונשלמות ההכנות לקראת הכנסת ס"ת שנכתב ע"י עם ישראל לכבודו של דוד המלך ומעמד קריאת שמע ישראל עולמי ביום רביעי הקרוב. "זו הכרזת זאת התורה לא תהא מוחלפת" (חרדים)

קבר דוד המלך (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

בירושלים הולכות ונשלמות ההכנות לקראת הכנסת ס"ת שנכתב ע"י עם ישראל לכבודו של דוד המלך ומעמד קריאת שמע ישראל עולמי ביום רביעי הקרוב, ליל ז' אדר ב'.

את היוזמה לכתיבת ספר התורה קיבלו רבני קבר דוד המלך הרב אהרן יצחק שטרן והרב יוסף ברגר בברכתם ועידודם של גדולי ישראל, זאת בעקבות המצב הקשה של העם היהודי בכלל ובארץ ישראל בפרט ועל מנת לחבר את העם למלכות שמים, מלכות בית דוד ובנין בית המקדש.

בעקבות פרשיית הכותל הרפורמי, הוחלט להוציא תהלוכה מיוחדת מרחבת הכותל המערבי לקבר דוד המלך. מארגני האירוע אומרים כי מדובר ב"הכרזת "זאת התורה לא תהא מוחלפת"". המעמד המרכזי יערך בגן מגדל דוד למרגלות החומה (גן הבונים) בראשות רבנים ובהפקה מוזיקלית. בשיא האירוע תיערך קריאת "שמע ישראל" וקבלת עול מלכות שמים שתשודר ברחבי העולם.

באירוע ישתתפו הזמר מוטי שטיינמץ, תזמורתו המורחבת של רובי בנט בליווי מקהלה והזמר מידד טסה. משטרת ירושלים הודיעה כי תקצה כוחות מיוחדים לאבטחת האירוע. כמו כן, סדרנים מיוחדים יפעלו בשטח.

בחודשים האחרונים עלו רבני קבר דוד המלך אל גדולי ישראל כדי לכבדם בכתיבת אותיות בספר התורה ולהזמינם למעמד הכנסת ספר התורה. גדולי ישראל שיבחו את היוזמה וחלקם הבטיחו את השתתפותם במעמד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר