פיצוץ בין ש"ס לדגל התורה

איציק כהן ל"כיכר" על המתקפה של גפני: "אני לא אהיה רביץ"

סגן השר איציק כהן ממשיך במתקפה חריפה נגד ח"כ גפני, ואומר ל"כיכר השבת" כי "פיסת קרדיט חשובה לו יותר מסבלם של האלמנות והיתומים של האברכים, התנהלות לקויה וחילול ה'" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
סגן השר איציק כהן (פלאש 90)

הסערה נמשכת: שעות לאחר המהומה - חסרת התקדים - שהתרחשה הצהריים (רביעי) בועדת הכנסת בין יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני לסגן שר האוצר יצחק כהן, יוצא האחרון במתקפה חריפה במיוחד נגד גפני ומאשים אותו כי "פיסת קרדיט חשובה לו יותר מסבלם של האלמנות והיתומים של האברכים"

בשיחה עם "כיכר השבת", כהן תוקף את גפני בהתבטאויות שלא זכורות במערכת הפוליטית החרדית: "כולנו זוכרים את התקופה הקשה והנוראית שעבר הרב רביץ עליו השלום. אני מוקיר את זכרו של הרב רביץ כמי שעבד איתו בשיתוף פעולה, אבל אני מודיע שלא אאפשר לגפני להתנהג אלי באותה דרך. לא עוד. לא אתן לגפני את אחיזת העיניים שהוא מבצע בהתנהגותו ובחילול השם הנורא שהוא גורם".

כך זה התחיל: גפני לאיציק כהן: "חצוף"; כהן: "גנב קרדיטים"

כהן המשיך בדבריו הקשים על הח"כ הבכיר מ'דגל התורה: "בשל התנהלותו הלקויה שלו וחילול ה׳ הנורא, עולם התורה והישיבות סובל. הוא מעכב כבר יותר משנתיים את התכנית הכל כך מתבקשת של ביטוח חיים לאברכים שנפטרו. פיסת קרדיט חשובה לו יותר מסבלם של האלמנות והיתומים של האברכים".

צפו: גפני ואיציק כהן תוקפים זה את זה (צילום: מיכאל שמש, גל"צ)

הוא מוסיף ותוקף: "ההתנהלות השערורייתית של ח"כ גפני בגיבוש ההסכם הקואלציוני בנוגע לתעריף הישיבות מחייב אותי לעמול קשה בכדי לתקן זאת, ובקרוב מאד אבוא בבשורה להעלאת התעריף חזרה לתעריף המקורי והחזרת אבטחת הכנסה לאברכים רטרואקטיבית מה-1.1.2016".

"רוב זמני מוקדש לתיקון הקלקולים שנגרמים מההתנהלות הבלתי ראויה שלו", מאשים כהן.

כהן המשיך לעקוץ את גפני ואמר ל"כיכר השבת": "מציע לגפני ללמוד מהרב ליצמן שמקדש שם שמים בהתנהלותו, ושיתוף הפעולה שלי עם הרב ליצמן מפיק תועלת רבה לעולם התורה".

בסיום דבריו הדגיש כהן: "לא קרדיטים אנחנו מחפשים ולא פולחן אישיות. מטרתנו אחת והיחידה היא להגדיל תורה ולהאדירה, ולטפל במצוקות האברכים בישראל ובעולם התורה ולהוסיף ספסלים לבית המדרש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר