התפתחות

מצבה הנפשי של האם קשה; לא מסוגלת ללכת

האם החשודה בהרעבת בנה נתונה בלחץ נפשי רב, וכתוצאה מכך אינה יכולה ללכת. מאז ילדה את בנה השישי לפני כשבוע, היא איבדה את התחושה ברגליה. גם סדרת בדיקות טרם איתרו את הבעיה. שאלת המיליון: האם פרקליטיה יעשו שימוש בהתפתחות האחרונה? (חדשות חרדים)

אברהם הלוי | כיכר השבת |
האם ופרקליטיה (ארכיון: פלאש 90)

האם החשודה בהרעבת בנה נתונה בלחץ נפשי רב, וכתוצאה מכך אינה יכולה ללכת. המקומון "ידיעות ירושלים" מדווח הבוקר כי מאז ילדה את בנה השישי לפני כשבוע, האם איבדה את התחושה ברגליה. גם סדרת בדיקות מקיפות טרם איתרו את הבעיה.

רופאי בית-החולים "ביקור חולים", בו מאושפזת האם, מעריכים כי מדובר בלחץ נפשי שבא לידי ביטוי בבעיה הנוירולוגית שטרם נמצא לה פתרון.

הרב אברהם פרויליך, מקורב לאם ומי שאירח אותה תקופה ארוכה בביתו אמר ל"ידיעות ירושלים" כי הוא מקווה שהיא תשוב לעמוד על רגליה בקרוב. "היא לא מודעת להערכת הרופאים לגבי מצבה", הוסיף, "היא עברה היריון קשה. אף אשה בישראל לא עברה את מה שהיא עברה. היא הגיעה מפורקת לחדר הלידה. אני מקווה שהיא תחזור לאיתנה ושזה לא יישאר ככה".

לא ברור אם וכיצד יעשו פרקליטי האם שימוש במצבה הנפשי. גורמים משפטיים העריכו כי לאור ההתפתחויות, ייתכן והאם לא תהיה מסוגלת לעמוד לדין ותיקה ייבחן מחדש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר