דעה: הגאב"ד - שליח הדור

זהו, יותר אי-אפשר לומר: "שוליים" ו"סיקריקים" - הגאב"ד בעצמו, יצא להילחם על עצמות קדמונינו, הגאב"ד כשליח של כ-ו-ל-נ-ו ביפו! (דעה, חרדים)

הרב יעקב בלוי | כיכר השבת |
הגאב"ד ביפו, היום (מאיר אלפסי, כיכר השבת)

כמות המאבקים הגדולים והרצופים שידע הציבור החרדי בעת האחרונה, מזכירה תקופות אחרות ועכורות בהסטוריה, תקופות שבהם יצאו היהודים בגטאות מדי יום ללוח המודעות לראות מהם הגזירות החדשות.

'נאצים' נזעקת הקריאה שוב ושוב על-ידי המפגינים, השוטרים נפגעים וההמון העם היושב במזגן מול המרקעים מביע התמרמרות, הייתכן השוואה כזו? התשובה היא כן!

לא, לא השוטרים הם הנאצים, אלא מקבלי ההחלטות מלמעלה, אלה החושבים שבעידן של 2010, הותר דמם של החרדים, ומותר לפגוע בכל הקדוש והיקר להם, ועתה אכן רצונינו, בשונה מבעבר - תזדעזעו חילונים יקרים.

כן, תזדעזעו מההשוואה הנוראה, רק אז תתחילו לרדת לעומק הזוועה המתחוללת במדינת היהודים. זוהי כבר אינה מלחמה של קומץ שולי בקצה המחנה - פלג קיצוני המשתייך לנטורי קרתא - זוהי מלחמה אמיתית על עקרונות של דת ואמונה.

כאשר אנו רואים את את 'הגאב"ד' עצמו יוצא למחות, מחלחלת לה ההבנה כי משהו השתנה. זהו, ניתן ההכשר הרשמי למאבק להפוך לכלל חרדי, ומי שחשב שזהו עוד מאבק פוליטי או סהרורי מבין שמשהו השתנה.

עקירת קברים היא רק תסמין קטן למלחמת התרבות המתחוללת במדינה, בג"ץ ניצל את רוחות ההסתה הפרועות הסוערות במדינה ויצא בשורה של גזירות אנטי-דתיות השוללות כל זכות אלמנטרית משומרי התורה והמצוות.

כאשר נושאי הלפיד הקדוש בראש המחנה, גדולי ישראל, כולם חתמו על צו השעה הקורא להפסיק לאלתר את חילול העצמות וביזוי הקברים, והגאב"ד אמר אצא אני בראש המוחים.

לא על כבודו הוא נלחם, לא על כבודם של העצמות הוא נלחם, נלחם הוא על היתר לשמור מצוות בגלוי, נלחם הוא על ערכים ומסורת שמנסים עוכרי דת לקחת מאיתנו, החרדים, בשנות האלפיים.

נכון, חשבנו שכבר הכל מאחורינו, שהנה האינקוויזיציה כבר פאסה, והק.ג.ב איננו, פרעה כבר קבור בפירמידה, אנטיוכוס כבר מזמן הפך להסטוריה ואת התורה ומצוותיה מותר כבר לשמור בגלוי.

אבל כמה כואב, כמה מפחיד ומזעזע, דווקא במדינת היהודים, מנסים לעקור ולקחת את הזכות האלמנטארית הזאת.

הגאב"ד שיצא, בשביל כולנו הוא יצא. אמנם לא כולנו יכולים לצאת בגופינו, חלקינו עסוקים במציאת פתרון נואש לגזירת הבג"ץ בנושא הבטחת הכנסה המיודעת לעשוק את האברכים ולהשתיק קול תורה.

חלק מהציבור עסוק בהתכוננות למאבק הגדול על החינוך הטהור, למנוע מהבג"ץ הארור הנתמך באנשים רעים מקרבינו ה"י, לגרום לכך שכמו באמא רוסיה יאלצו אנשים לחנך את ילדיהם בסתר בכדי לשמור על רמת דתיות נאותה.

וכן על זה הדרך, למרבה הצער. לא קל לחיות כיהודי חרדי הגאה בשמירת תורה ומצוות בימים אלו, אבל הנה הגאב"ד יוצא ומי רואה אותו יוצא ואינו חש הזדהות?! שליח ציבור הוא!

תחושת גאווה ננסכת בי ובכל יהודי באשר הוא, למראה התמונות המצמררות של הגאב"ד עומד ומוחה, בעוד קלגסי משטרת ישראל מנפצים את גולגולות המלווים אותו במחאה, תחושה של מסירות נפש וקידוש השם כפי שאבותינו ואבות אבותינו חשו בכל הדורות.

ישר כוחו של הגאב"ד, שיצא למען כולנו ובשליחות עם ישראל, וחזקה על זעקה מהלב שלא תשוב ריקם.

יתן ה' ומהרה נגבור על כל צרינו מבית ומבחוץ, נזכה ליום שבו יחנך אדם בנו כרצונו, יום שבו ינוחו עצמות אבותינו במנוחה ללא הטרדות של מחטטי שכבי כאלו ואחרים. או בקצרה, ימות המשיח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר