חשיפת 'כיכר'

החרדי החשוד בהצתת חנויות הסלולר שוחרר ממעצר

כחודש לאחר הצתת חנות סלולר בירושלים, המשטרה עצרה חשוד חרדי תושב בית שמש | היום, המשטרה ביקשה מבית המשפט לשחרר אותו בתנאים מגבילים (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
החשוד בבית המשפט (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

חשיפת 'כיכר השבת': תושב בית שמש נעצר בלילה שבין ראשון לשני בחשד למעורבות בהצתת חנות הסלולר בשכונת גאולה בירושלים לפני מספר שבועות.

הבוקר המשטרה ביקשה מבית משפט השלום בירושלים לשחרר בתנאים מגבילים את החשוד בעבירות של איומים והצתה של מבנה במזיד וקשירת קשר לעשות פשע.

ההחלטה על שחרורו התקבלה בהסכמת עורך דינו של החשוד עו"ד רועי פוליטי ושל משטרת ירושלים.

בפתח הדיון אמר נציג המשטרה כי המשיב חשוד בהצתה של חנות סלולר, עורך דינו של החשוד רועי פוליטי התנגד למעצר בית של החשוד.

לטענת עורך הדין, החשוד משוחרר בגלל חוסר התקדמות של החקירה, השופט שחרר את החשוד בתנאים של הפקדה של אלף שקלים, ערבות צד ג של 5000 אלף שקל, הפקדה של דרכון במשטרה למשך מספר חודשים, ומעצר בית מלא של שלושה ימים, אבל יוכל לצאת לתפילות שחרית מנחה וערבית.

במהלך הדיון זעם עורך דינו של החשוד ואמר שהחשוד הוחזק 48 שעות בתת תנאים, והוא ישן בתחנת המשטרה על ספסל ברזל במקום ללא תנאים מינימליים.

כזכור וכפי שדווח מוקדם יותר ב'כיכר השבת', החשוד נחקר הבוקר ביחידה לפשעים חמורים של משטרת ירושלים, שנטלה פיקוד על התיק. בסיום חקירתו יובא החשוד לדיון בבית משפט השלום בירושלים, שם המשטרה תבקש להאריך את מעצרו.

החנות המדוברת, השוכנת ברחוב מלכי ישראל בירושלים, הוצתה בתחילת חודש תשרי ונשרפה כליל, כפי שדווח ב'כיכר השבת'. בתום חקירה ראשונית עלה כי מדובר בהצתה מכוונת.

לוחמי האש השתלטו על השריפה במקביל לפעולות סריקה ושחרור עשן מהמבנה ובדירות שסמוכות אליו. במהלך הסריקות לא אותרו לכודים. חנות נוספת שצמודה לחנות הסלולר נפרצה על ידי לוחמי האש בעקבות חדירה של עשן לתוכה וכדי לשלול שריפה נוספת.

כעבור זמן קצר הושגה שליטה באש ולמקום הוזנק קצין חקירות. ל'כיכר השבת' נודע כי על פי החשד, החנות הוצתה על רקע המאבק נגד חנויות הסלולר בשכונה, וזאת לאחר תקופה שקטה שבה לא התרחשו הפגנות נגד חנויות סלולר. הלילה, כאמור, נעצר חשוד במעשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר