התנאי של הגראי"ל: ר"מ בישיבה? עבור לכרמיאל

בתחילת ´זמן קיץ´, פתח מרן הגראי"ל שטיינמן ישיבה חדשה בעיר כרמיאל. בימים אלו הוחלט על מינוי חדש בישיבה - הרב משה שכטר, יחל לשמש כר"מ לתלמידי שיעור א´ בישיבה כבר בזמן אלול הקרוב. טקס המינוי מתעכב עד לשובו של המשגיח הגר"ח מישקובסקי. ומה היה התנאי של הגראי"ל שטיינמן, בטרם אישר את המנוי החדש?

חיים שקדי | כיכר השבת |

בתחילת ´זמן קיץ´, נפתחה ישיבה חדשה בעיר כרמיאל, בנשיאותו של מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון לייב שטיינמן. ישיבת "רנה של תורה" שמה.

למעלה מ-40 בחורים הצפינו לכרמיאל, בכדי להימנות על הגרעין המייסד של הישיבה הנחשבת, המהווה סניף של ישיבת "אורחות תורה" בבני ברק.

בימים אלו, הוחלט על מינוי חדש בישיבה. הרב משה שכטר, בשנות ה-40 לחייו, מונה לר"מ בישיבה, ויחל לשמש בתפקידו כבר בזמן אלול הקרוב, עת ימסור ישעורים לתלןמידי שיעור א´.

הרב שכטר, תושב בני -ברק, התמיד בשנים האחרונות כאברך בכולל פוניבז´, ולאחרונה החל לשמש כראש כולל בעיר נתיבות שבדרום הארץ.

בטרם מונה לתפקידו, התנה מרן הגראי"ל שטיינמן את המינוי בכך שיעבור להתגורר בעיר כרמיאל, בסמיכות לישיבה. הרב שכטר הסכים לתנאי, ובכך אושר מינויו.

הטקס הרשמי לכבוד המינוי החדש, עדיין לא התקיים, מאחר ומחכים לשובו של המשגיח, הגאון רבי חזקיהו מישק ובסקי, מחוץ-לארץ שם הוא שוהה בימים אלו. עם שובו ארצה, בשבוע הבא, יחגגו את המינוי בביתו של ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר