הפרשה שטלטלה את העולם החרדי

המצית מסקווירא הולך לכלא, "הנשרף" יקבל 2 מיליון דולר

סוף לפרשה שהסעירה את הציבור החרדי לפני כחצי שנה? שאול שפיצר, שהואשם בפציעתו של האברך חיים אהרון רוטנברג, יבלה את חמש השנים הבאות של חייו מאחורי סורג ובריח. רוטנברג יקבל פיצוי בסך 2 מיליון דולרים, תמורת הסרת התביעה האישית שהגיש כנגד האדמו"ר מסקווירא. כל הפרטים (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |

בימים האחרונים נפתח משפטו של הבחור שאול שפיצר מהעיירה החסידית ניו סקוויר שבארה"ב, המואשם שהשליך לפני 7 חודשים בקבוק תבערה על ביתו של חיים אהרון רוטנברג, תושב השיכון החסידי, וגרם לו לכוויות חמורות בפניו ובגופו.

הבוקר נחתם הסדר משפטי, בהסכמת כל הצדדים ועל פיו יודה שפיצר בחלק מהעבירות המיוחסות לו ובתמורה ייגזר עליו עונש מאסר של בין 5 ל-10 שנים בכלא הפדרלי בארה"ב.

■ הסיפור המלא: בקבוק תבערה על בית האברך

על פי סיכום נוסף שהגיעו עסקני החסידות עם רוטנברג, ישולמו לו 2 מליון דולר תמורת הסרת התביעה האישית שהגיש כנגד האדמו"ר מסקווירא.

יצויין כי מלכתחילה ביקשה התביעה לגזור על שפיצר 25 שנות מאסר בפועל בשל האישומים החמורים בהם הואשם.

רוטנברג דרש חמישה מיליון דולר, ולפי הסכם הפשרה הסכום שיקבל יהיה נמוך משמעותית.

כזכור, הפרשה החלה לאחר שרוטנברג ייסד מניין נוסף בעיירה ובעקבותיו ספג שורת התנכלויות. השיא התרחש לאחר שעל פי החשד חדר שפיצר על פי החשד לביתם של משפחת רוטנברג והשליך לעבר האב בקבוק תבערה.

בחסידות מברכים היום על ההסדר שגובש ואומרים כי זהו הרע במיעוטו. "מלכתחילה עדיף היה שלא להגיע למצב הזה, אבל במצב הנוכחי היה עדיף לסיים זאת כך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר