יעקב ליצמן לבנימין נתניהו: התערב ב"ביקור חולים"

חבר-הכנסת יעקב ליצמן פנה אמש בשיחה דחופה עם ראש הממשלה וביקש התערבותו בפתרון משבר בית החולים. "הפעלת בית החולים חיונית ביותר במרכז העיר, הן מבחינה רפואית, הן מבחינה היסטורית והן מבחינה ביטחונית, לכלל האוכלוסיות בעיר ירושלים", אמר ליצמן לנתניהו (חדשות בריאות)

איטל קציר | כיכר השבת |

סגן שר הבריאות חבר-הכנסת יעקב ליצמן פנה אמש בשיחה דחופה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו וביקש התערבותו בפתרון משבר בית החולים ´ביקור חולים´ בירושלים.

בעקבות הודעת ועד המנהל של ביה"ח "ביקור חולים" על התפטרותם ופתיחת הליכי סגירתו, הדגיש סגן שר הבריאות בשיחתו לראש הממשלה המשמש גם כשר הבריאות, את חשיבות המשך הפעלת בית החולים "ביקור חולים" במרכז ירושלים, "שהיא חיונית ביותר במרכז העיר, הן מבחינה רפואית, הן מבחינה היסטורית והן מבחינה ביטחונית, לכלל האוכלוסיות בעיר ירושלים".

סגן השר ליצמן אף עידכן בשיחתו את ראש הממשלה על פגישתו היום עם יו"ר הוועד המנהל של ביקור חולים, הד"ר יורם בלשר וכן במגעיו האחרונים עם נציגי האוצר וביקש מראש הממשלה שיפעל יחד עם שר האוצר יובל שטייניץ, לגיוס מימון מצד המדינה לטובת בית החולים, תוך קביעת תוכנית הבראה מסודרת במטרה למנוע את סגירתו.

אתמול דווח כי בית החולים "ביקור חולים" הודיע על סגירתו. בית-החולים עמד באחרונה בפני בעיות רבות הנוגעות לניהולו, אולם הבוקר החליטו סופית על סגירתו.

בית-החולים נכנס בתקופה האחרונה למשבר כלכלי גדול של למעלה מ-30 מליון שקל. גורמים שונים ניסו להציע פתרונות, אולם כולם נכשלו.

סגירתו של בית-החולים מהווה מכה קשה למגזר החרדי לאוכלוסיה החרדית בירושלים - שנהנה משירותי בית-החולים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר