תקוף תעשה פיגועים: המיטב

הלהיט החמאסי ההזוי שניסה ליצור דמורליזציה בקרב הישראלים, הפך ללהיט ענק ששם ללעג וקלס את חמאס. עשרות גרסאות פארודיה עלו לרשת בשבועות האחרונים, הנה המיטב שלהם (ברשת, מעניין)

חיים אבני | כיכר השבת |
אלפי תוצאות לחיפוש "תקוף תעשה פיגועים" בגוגל (צילום מסך)

אין ספק כי לא זו הייתה כוונתו של ארגון הטרור חמאס כשיצר את השיר 'תקוף תעשה פיגועים', גם לא כל כך ברור מה ניסו באמת יוצרי השיר לעשות. בתוך זמן קצר הפך השיר לוויראלי, ואף שהורד על ידי יוטיוב, בגין הסתה לאלימות ולשנאה. ניתן עדיין למצוא עשרות עותקים ממנו, אשר ישראלים שמרו והעלו לערוצי היוטיוב שלהם על מנת ללעוג לחמאס.

השיר זכה לעשרות גרסאות פרודיה, הלועגות לחמאס בכלל, ולראשיו המסתתרים עשרות מטרים מתחת לאדמה, ויתכן שאף מתחת לבתי חולים, על מנת שהפצועים ישמשו להם מגן אנושי. כמו גם לבכיר הזרוע המדינית של ארגון הטרור חאלד משעל שהונו מוערך במיליארדי דולרים.

תקוף תעשה פיגועים - המקור

הסרטון הראשון שבחרנו להביא לכם, הוא הסרטון המקורי של החמאס, שאגב כבר זכה לערך משלו בויקיפדיה העברית. המילים ברובן לא ברורות, אך הצליחו לשעשע ישראלים רבים למרות המסר המנסה לאיים שבהן.

תקוף תעשה פיגועים - הגרסה החסידית

תקוף תעשה פיגועים - רגע של שירה

תקוף תעשה פיגועים - מלך האריות

את גרסת הפרודיה הזו אהבנו במיוחד. במקום להכביר במילים, פשוט צפו בסרטון המדגיש את עליבותם של מנהיגי חמאס, אשר כוחם, אם קיים, בפיהם בלבד.

תקוף תעשה טלטאביז

חמאס מעולם לא נראה פחות מאיים מאשר בגרסה הזו...

תקוף תעשה דרדסים

תקוף תעשה פיגועים - הגרסה הווקאלית

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר