הפיצוציה נשרפה כליל, תמונת הרב שרדה

פיצוציית מתוק בדבש בנתנייה נשרפה כליל, אך תמונתו של הרב שמעון גבאי זצ"ל שרדה. הרב שמעון גבאי היה מגדולי המחזירים בתשובה בנתניה. כזכור הרב גבאי השתתף בועידת רבני ישראל שנערכה במלון גינוסר שבצפון, בהשתתפות מאות רבני ערים ושכונות מרחבי הארץ והרבנים הראשיים לישראל רבי משה-שלמה עמאר ורבי יונה מצגר

(צילומים: חיים חלפון)

פיצוציית מתוק בדבש בנתנייה נשרפה כליל, אך תמונתו של הרב שמעון גבאי זצ"ל שרדה. הרב שמעון גבאי היה מגדולי המחזירים בתשובה בנתניה ובצפון.

כזכור הרב גבאי השתתף בועידת רבני ישראל שנערכה במלון גינוסר שבצפון, בהשתתפות מאות רבני ערים ושכונות מרחבי הארץ והרבנים הראשיים לישראל רבי משה-שלמה עמאר ורבי יונה מצגר.

הרב ערך "תיקון חצות" בחדרו שבמלון ומיד בסיומו התמוטט. כוחות הצלה הוזעקו למקום וניסו לבצע החייאה ברב. השמועה פשטה בין הרבנים וגרמה לצער רב. הרבנים ליוו בדמעות את גופת הרב ביציאתו מהמלון.

"הרב גבאי היה ללא ספק האדמו"ר של נתניה", אמר עליו דוד אלון, כתב 'קול העיר' חדרה-נתניה, בשיחה עם 'כיכר השבת', "במשך השנים האחרונות הצליח הרב גבאי בפעילות גדולה להפוך את נתניה למגדלור של יהדות ותורה. הוא היה התלמיד המובהק של הרב בן-ציון אבא שאול והרב ניסים טולדינו".

וכעת כמו הוכחה חייה לגדולתו וצדקתו של הרב גבאי בא סיפור זה, ניתן לתמונות לדבר לראות נס בעיניים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר