לקוחות מתלוננים על שיטת המצליח של נטוויז'ן: מחייבת לקוחות של בזק בינלאומי

שיטת המצליח הישראלית הידועה לשמצה עולה שלב? לקוחות של ספקית האינטרנט בזק בינלאומי מתלוננים כי נציגים של ספקית האינטרנט המתחרה נטוויז'ן יוצרים עימם קשר ומציעים "להגדיל את המהירות" לחבילת האינטרנט שלהם, זאת למרות שאינם לקוחות החברה. ומה קורה למי שעלה על התרגיל? (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
לוגו נטוויז'ן (צילום מסך)

'שיטת מצליח' או טעות חד פעמית? לידי "כיכר השבת" הגיעו עדויות של לקוחות הטוענים כי חברת נטוויז'ן, אשר מספקת שירותי אינטרנט ביתיים בארץ, החלה בחודשים האחרונים ליצור קשר עם לקוחותיה של חברת 'בזק בינלאומי', בהם כאלה שהיו מנויים בעבר על שירותיה של נטוויז'ן, ומציעה להם להגדיל את מהירות הגלישה בחבילת האינטרנט שלהם, זאת למרות שהחברה כבר אינה מספקת את שירותי האינטרנט.

ייתכן כי החברה מנצלת את העובדה שמשתמשים מסוימים אינם יודעים מי ספקית האינטרנט שלהם, וכשהנציגים פונים אליהם, אינם טורחים לוודא כי באמת מדובר בספקית האינטרנט שלהם, ולא בחברה הרוצה לעשות כסף על גבה ולהעביר אליה את הלקוחות.

כך למשל מספר לכיכר השבת צ', שלפני חודשים ספורים יצרו עמו קשר מחברת נטוויז'ן, והציעו לו להגדיל את מהירות הגלישה בחבילה שלו. לדבריו, מכיוון שהיה עסוק, לא שם לב לכך שחברת נטוויז'ן איננה ספקית האינטרנט שלו.

כאשר הציעה לו החברה הגדלת מהירות גלישה באופן משמעותי, וזאת תמורת סכום של 20 ש"ח בלבד, הסכים לדבר. גם כשביקשו את פרטי כרטיס האשראי שלו, עדיין לא שם לבו לכך שהוא אינו לקוח בנטוויז'ן.

אלא שלאחר כמה חודשים נתקל צ' בפרסום בפורום אינטרנטי, אשר מזהיר כי נציגי נטוויז'ן מתקשרים ללקוחותיה של בזק בינלאומי, ומנסים בשיטת "מצליח" להוציא כספים מלקוחות של חברות מתחרות. צ' בדק מי ספק האינטרנט שלו​ וגילה שהוא בכלל לקוח של ספקית האינטרנט בזק בינלאומי.

(shutterstock)
(shutterstock)

כשפנה לשירות הלקוחות של חברת נטוויז'ן, וניסה להבין מדוע ביצעו גבייה ממנו למרות שהוא כלל אינו לקוח של החברה, טענו בפניו נציגי החברה כי מדובר בטעות. אלא, שרק לאחר שאיים בתביעה ובתלונה למשטרה על גניבה, נאותו להשיב לו את כספו.

נציין, כי בשלב זה טרם ברור אם מדובר במקרים בודדים, או שמדובר בשיטה חדשה וחצופה משהו, דרכה מנסים בחברת נטוויז'ן לגבות כספים מלקוחות לשעבר אשר עברו לחברות מתחרות.

מחברת נטוויז'ן נמסר בתגובה: "אנו דוחים מכל וכל את ההאשמות שבפנייה. במקרה זה בוצעה פנייה ללקוח קיים של החברה להצטרף גם לשירות האינטרנט כפי שהיה בעבר - ופנייה זו נענתה בחיוב מצידו. כאשר פנה לבטל השירות, פנייתו טופלה באופן מידי ועוד לפני פניית האתר".

נפגעתם גם אתם? פנו אלינו לדואר האדום של כיכר השבת או לפייסבוק של מדור דיגיטל, ונשתדל לסייע לכם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר