Google הציגה אפליקציית מחשב חדשה ל-hangouts

ענקית האינטרנט גוגל הציגה אפליקציה חדשה למחשבים לשירות המסרים המיידים ושיחות הוועידה שלה - hangouts. האפליקציה תאפשר ניהול שיחות ישירות משולחן העבודה והיא מעוצבת בצורת "אייקונים צפים" בשולחן המחשב. בנוסף, לראשונה מאפשרת גוגל עריכת סקרים ברשת החברתית שלה, Google+

חיים אבני | כיכר השבת |
(גוגל)

ענקית האינטרנט גוגל הודיעה השבוע (חמישי) כי השיקה אפליקציה חדשה "פשוטה יותר ומהירה יותר" לשירות המסרים המידיים ושיחות הוועידה של החברה Google hangouts. האפליקציה החדשה מיועדת עבור מערכות ההפעלה Windows של מיקרוסופט, שם ירוצו על ידי דפדפן כרום של גוגל. וכן אפליקציה עבור מערכת ההפעלה של גוגל Chrome OS.

באפליקציה החדשה הוסיפה גוגל עיצוב חדיש, בצור אייקוני שיחה צפים, המעוצבים בצידו של המסך. שעל פי גוגל יועדו ועוצבו במיוחד על מנת לאפשר לאפליקציה לפעול ברקע, ולאפשר שיחות ללא הפרעה לעבודה השוטפת על המחשב. לטענת החברה, האפליקציה גם פשוטה יותר לתפעול, ומהירה יותר.

שירות Google hangouts מציע שירות מסרים מיידים, שירות צ'אט קולי ושיחות ווידאו, שמאפשרות שיחה עד עשרה אנשים, כשיחת וועידה. השירות החליף את Google talk, שאפשר בעיקר צ'אט עם משתמשי Gmail. היישום הוחלף על ידי hangouts שהוטמע ברשת החברתית של גוגל, Google+, על מנת לדחוף משתמשים לרשת החברתית המקרטעת.

במקביל, הוסיפה החברה שירות חדש לרשת החברתית שלה, Google+, שמאפשר לראשונה אפשרות לעריכת סקרים על גבי הרשת החברתית. מהלך שאולי מזכיר קצת את אופציית הסקרים שהוסיפה הרשת החברתית האנונימית, סיקרט. ואשר התברר כמהלך מוצלח, שהוסיף לחוויית המשתמש ברשת החברתית.

המהלכים האחרונים אולי מלמדים כי ענקית האינטרנט גוגל, לא מאבדת תקווה ברשת החברתית שלה. ובניגוד להערכות כי היא מתכוונת להרוג את גוגל פלוס, היא ככל הנראה לא נכנעת וממשיכה לנסות לשכנע את משתמשיה הרבים לעשות שימוש באפשרויות שהיא מציעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר