שופט בכיר חשוד בהכאת ילדיו

שופט בכיר ממרכז הארץ חשוד באלימות והכאת ילדיו, אך חוקרי המשטרה נמנעים מזה שלוש שנים לחקור אותו מאחר ואין להם אישור לכך מהיועץ המשפטי לממשלה. מדוברת בתי המשפט נמסר בתגובה: "לראשי מערכת המשפט לא דווח על חקירה או בירור לגבי שופט, שלפי הטענה התנהג באלימות כלפי ילדיו" (חדשות, בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין (צילום: פלאש 90)

שופט אלים: שופט בכיר בבית משפט במרכז הארץ חשוד כי תקף והיכה את ילדיו, אך חוקרי המשטרה נמנעים מזה שלוש שנים לחקור אותו מאחר ואין להם אישור לכך מהיועץ המשפטי לממשלה.

לפי הדיווח ברשת ב' של קול ישראל, השוטרים גבו עדויות מהילדים ותחקרו את אשת השופט, אך למרות החשדות, היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין, טרם אישר לחוקרים לחקור את השופט.

לפני שלוש שנים החלה חקירת החשד, בעקבות תלונה שהוגשה למשטרה לאחר פנייה של מורה בבית ספרם של הילדים לרשויות הרווחה.

החקירה העלתה חשד סביר כי השופט נהג באלימות כלפי ילדיו הקטנים והיכה אותם במשך תקופה ארוכה, אך בשל מעמדו נבצר מהמשטרה לקחור את השופט ללא אישור.

ממשרד המשפטים נמסר כי היועץ המשפטי לממשלה דרש מהמשטרה ומרשויות הרווחה לבצע בירורים נוספים באשר ליחסים בבית המשפחה, כדי למנוע נזק בחקירה. לפני חודש נדרשה המשטרה לבדוק שוב האם השופט ממשיך להכות את ילדיו.

לפי הדיווח, בסוף השבוע חזר התיק ליועץ המשפטי לאחר הבירורים והדברים נבחנים לקראת מתן החלטה באשר לחקירת השופט.

מדוברת בתי המשפט נמסר בתגובה: "לראשי מערכת המשפט לא דווח על חקירה או בירור לגבי שופט, שלפי הטענה התנהג באלימות כלפי ילדיו. משהגיע היום הנושא לידיעת נשיא בית המשפט העליון הוא מקיים בירורים בעניין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר