השופט החשוד בהכאת ילדיו יוצא לחופשה

שופט בית המשפט באיזור המרכז, שחשוד בהכאת ילדיו ובהפעלת אלימות כלפיהם, הודיע הבוקר על החלטתו לצאת לחופשה מרצון. "זהו הדבר הראוי לעשותו בנסיבות העניין" (בארץ)

השופט החשוד בהכאת ילדיו (צילום: שאול גולן ynet)

השופט המכה יוצא לחופשה: הנהלת בתי המשפט הודיעה הבוקר (חמישי) כי השופט שחשוד בהכאת ילדיו החליט לצאת לחופשה מרצון.

בהודעה שהוציאה דוברות בתי המשפט נאמר: "השופט שעניינו פורסם באמצעי התקשורת אתמול הודיע על יציאה לחופשה מרצון החל מהיום וזאת משום שלדעתו בשים לב לתפקידו, זהו הדבר הראוי לעשותו בנסיבות העניין".

הסיפור החל לפני כשנתיים עת היועץ המשפטי לממשלה יהודה ווינשטיין התבקש לפתוח בחקירה נגד השופט החשוד שהיכה את ילדיו. רק בסוף השבוע שעבר התקבלה בלשכת היועץ המשפטי לממשלה תשובתם של הגורמים הרלוונטיים, וכעת נשקלת בלשכה האפשרות להורות על פתיחת חקירה נגד השופט, באיחור של כמה שנים.

באוקטובר 2009 סיפר אחד מילדיו של השופט למורתו, על מעשי אלימות כלפיו מצד אביו. הדיווח הועבר על ידי בית הספר לפקידת הסעד, שסברה מצידה שאין מקום לפנות למשטרה אל יש לנקוט הליך טיפולי שיבצע בהסכמה. אך לאחר מכן דווח לפקידה על מעשי אלימות נוספים והיא העבירה את הטיפול בעניין למשטרה.

רק בינואר 2011 העובר הסיפור ללשכתו של היועץ המשפטי לממשלה לצורך החלטה אם לחקור את השופט, ומשום מה ההחלטה התעכבה ונתקע בצנרת הבירוקרטית של "אנשי המקצוע שעסקו בנושא ובקשו מהמשטרה השלמות שונות".

בתחילה סבר היועמ"ש כי אין לאשר את חקירתו של השופט באזהרה, לפני שייערכו בירורים נוספים מצד המשטרה. ובכדי להסביר את הריח הכבד של חוסר שוויון בפני החוק, וכי יש חוק שונה לשופטים הסביר וינשטיין שהחליט לעכב את החקירה ולבדוק שוב ושוב את הסיפור "בכדי לוודא שהנזק העלול להיגרם למרקם יחסים בין הילדים לאב, כתוצאה מהחקירה הפלילי לא יעלה על התועלת שבה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר