אלעד סוערת בעקבות החלטת העירייה לבטל שעות כוננות: "מחכים לאסון?"

התקוממות על רקע הבחירות הקרובות? באלעד טוענים כי העירייה החליטה לבטל שעות כוננות בעיר, דבר שלטענתם פוגע בביטחון התושבים. "רק כשיתרחש אסון גדול יתעוררו?" אומר שמואל פ. תושב העיר ל'כיכר השבת'. יו"ר ועד העובדים: "אנו מתכוונים להיאבק בכל כוחנו למען ציבור העובדים כמו גם לתושבי העיר שניזוקים משמעותית מההתנהלות הכוחנית של הנהלת העירייה" (חדשות, מקומי)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הכניסה לעיר אלעד (צילום: כיכר השבת)

שוב סוער באלעד: האם מדובר בהתקוממות על רקע הבחירות הקרבות? או בחשש אמיתי? בימים האחרונים נשמעות הטענות בעיר אלעד כי בכוונת העיריה לבטל את שירותי הביטחון בעיר.

לטענת גורמים המזוהים עם המחנה הנאבק בראש העיר הנוכחי יצחק עידן, בשבוע האחרון, בשל ההחלטה של העירייה לבטל את שעות הכוננות ורכיבי השכר של עובדי מחלקת הביטחון בעירייה, נותרת העיר מופקרת בכל יום החל משעות הצהריים.

"בכל יום משעות הצהריים מופקר ביטחונם של תושבי העיר וזאת בשל קיצוץ תקציבי. אין מי שיגיש מענה ראשוני לאירועי הביטחון ואין מי שיתנהל מול רשויות הביטחון"

"העיר מתנהלת כמו מדינת עולם שלישי" מתארים תושבים בעיר אלעד את מה שמתרחש בימים האחרונים בעיר החרדית.

ראש עיריית אלעד, יצחק עידן (צילום: מאיר אלפסי)

יצויין, כי במוקד העירוני מתקבלים לאורך כל ימות השנה פניות מתושבים הנוגעים גם לנושאי שמירת הסדר והביטחון בעיר. במקרה שכזה, במרבית המקרים נותנים קציני הביטחון העירוניים את המענה הראשוני, ובמידת הצורך מתערבת המשטרה. גם המשטרה מצידה, בעת שקיימות התרעות לפעילות חבלנית נעזרת בקציני הביטחון של עיריית אלעד, ומכוונת אותם לפעולה.

לאור ביטול שעות הכוננות, נותרת העיר מופקרת החל משעות הצהריים ועד לבוקר שלמחרת, כאשר אין מי שנותן מענה לקריאות התושבים. יתירה מזאת, לטלפן במוקד העירוני אין כתובת אליה יכול הוא לפנות בשעות אלו על מנת לקבל הכוונה כיצד לנהוג במקרים.

"האם רק כשיתרחש חלילה אסון גדול יתעוררו בעיריה?" שואל בזעם שמואל פ. תושב העיר. "יש באלעד אלפי ילדים הנמצאים בסכנה בגלל הקיצוץ מסביר חברו וההורים חוששים ופוחדים".

לכיכר השבת נודע, כי תושבים בעיר יחד עם וועד העובדים בעירייה מתכוננים כעת למאבק עיקש נגד ראש העיר על מנת להחזיר את העיר למסלול תקין.

יו"ר ועד העובדים תומר כהן אמר: "אנו מתכוונים להיאבק בכל כוחנו למען ציבור העובדים כמו גם לתושבי העיר שניזוקים משמעותית מההתנהלות הכוחנית של הנהלת העירייה. העירייה אינה מתנהלת נכון כיום וכנראה שיש מי שמחכה לאסון כדי להתעורר".

את תגובתו של ראש העיר לא ניתן היה להשיג

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר