פרשת השוחד באלעד

מעצרו של ראש העיר אלעד יצחק עידן הוארך ביומיים

פרשת השוחד בעיר אלעד: בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (ראשון) את מעצרם של ראש העיר יצחק עידן והחשוד הנוסף בפרשה מוטי כהן ביומיים. יצויין, כי במשטרה ביקשו להאריך את מעצרו של ראש העיר ב-4 ימים, אולם בית המשפט לא נעתר לבקשה. החשדות: שוחד, ומעשי מרמה (חדשות, ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
יצחק עידן בדרך להארכת מעצר, היום (צילום: כיכר העיר אלעד)

בית משפט השלום בראשון לציון האריך הצהריים (ראשון) את מעצרו של ראש עיריית אלעד יצחק עידן ביומיים.

המשטרה בקשה מבית המשפט להאריך את מעצרו של עידן בארבעה ימים בעקבות חשש סביר ששחרורו יביא לשיבוש הליכי חקירה או משפט, אך בית המשפט האריך את מעצרו של ראש העיר ביומיים בלבד. גם מעצרו של החשוד הנוסף מוטי כהן הוארך ביומיים.

השופט ביקש מהמשטרה לדאוג לצרכיו הדתיים של עידן והחשוד השני בפרשה.

כפי שדווח מוקדם יותר, הבוקר התחוללה דרמה בעיר החרדית אלעד, כשחוקרי היחידה לחקירות הונאה פשטו סמוך לשעה 9:00 בבוקר על משרדי העירייה ובתי בכירי העירייה, ועיכבו לחקירה את ראש העיר יצחק עידן וארבעה חשודים נוספים.

החשדות נגד עידן הם: קבלת ומתן שוחד, מעשי מרמה, הונאה והלבנת הון. כשרוב החשדות נוגעות למתן היתרי בנייה וקבלת שוחד בתמורה לכך.

חוקרי יאח"ה הגיעו כשהם מכוונים אל לשכת ראש העיר ומספר מחלקות בעירייה, בהן מחלקת הנדסה ומחלקת שפ"ע וזאת לאחר חקירה סמויה שהתנהלה במשך מספר חודשים.

במקביל, פשטו חוקרי משטרה על בתי ראש העיר ובכירים נוספים בעירייה. חוקרי המשטרה החרימו מחשבים, מסמכים וציוד הנוגע לחקירה.

כאמור, הצהריים האריך בית המשפט את מעצרו של עידן וחשוד נוסף בפרשה ביומיים.

מהמשטרה נמסר בתגובה להארכת המעצר: "בהמשך לפעילות יחידת להב 443 יאחה - הבוקר בשתף פעולה עם רשות המיסים, חקירות מס הכנסה ירושלים והדרום, בית משפט השלום בראשל"צ האריך עד יום שלישי את מעצרם של ראש עיריית אלעד יצחק עידן ושל מרדכי כהן תושב אלעד יליד 55, בגין חשד לעבירות שוחד, מרמה בנסיבות מחמירות, עבירות על חוק איסור הלבנת הון ועבירות על פקודת מס הכנסה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר