ירושלים: חילונים מטילים חרם על מתחם סינמה סיטי בעיר

בהתארגנות החילונית "ישראל חופשית" קוראים להחרים את מתחם הבידור "סינמה סיטי" בי-ם בכל ימות השבוע. הסיבה: ההחלטה לא לפתוח את המקום בשבת לעת עתה (חדשות, בארץ)

שאול כהנא | כיכר השבת |
מתחם הסינמה סיטי (צילום: פלאש 90)

בהתארגנות החילונית "ישראל חופשית", קוראים לצעירים חילונים להחרים את מתחם התרבות החדש בירושלים "סינמה סיטי", זואת בשל ההחלטה שלא לפתוח את המקום לעת עתה בשבתות וחגי ישראל.

"הכפייה החרדית בירושלים של ברקת ממשיכה בכל הכוח: מתחם הקולנוע החדש בירושלים - הסינמה סיטי יהיה סגור בדיוק בימים שאתם יכולים ללכת לסרט. ומי החליט על זה עבורכם? אלו שלא הולכים לקולנוע אף פעם - החרדים" נאמר בהודעה שפרסמה ההתארגנות החילונית.

עוד אמרו ב"ישראל חופשית" בפנייתם לחילונים: "אנחנו קוראים לכם להחרים את מתחם הסינמה סיטי בכל ימות השבוע - הנוסחה פשוטה: מי שלא יקרין סרטים לציבור החופשי בסופי שבוע - לא ימכור כרטיסים גם באמצע שבוע".

גורם חרדי בעיר אמר בציניות בשיחה עם 'כיכר השבת': "תודה רבה לפעילי הארגון, אנחנו בסך הכל מבקשים שלא יחללו במתחם את השבת, אבל אם הם לא רוצים להגיע למקומות כאלה גם ביום חול - אדרבה".

כזכור, אמש (ראשון) החליט בית המשפט העליון להחזיר את ההחלטה אם לפתוח את המתחם בשבתות לעירייה, מה שאומר ככה"נ כי המתחם יישאר סגור בשבתות, וזאת בשל הרוב המסתמן במועצה ומתנגד להפעלת המקום תוך חילול שבת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר