נועם שליט: "ביקרתי משפחות שכולות, אנחנו לא עושים פרסום לכל דבר"

נועם שליט, אביו של גלעד שליט, הגיב בשיחה עם "כיכר השבת" לטענות שהעלו נגדו גולשים ברשת: "ביקרתי משפחות שכולות, אנחנו פשוט לא עושים פרסום ולא מביאים צלמים" (חדשות)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
נועם שליט (צילום: פלאש 90)

הרשתות החברתיות סוערות בימים האחרונים בעקבות ביקורת קשה שהוטחה בפני משפחת שליט על התנהלותה במהלך מבצע "שובו אחים" ובמבצע "צוק איתן". לטענת הגולשים, בעוד רבים התגייסו למען גלעד שליט כשהיה בשבי חמאס במשך כחמש שנים, המשפחה 'הורידה פרופיל' ולא נראתה או התבטאה בתקשורת בעניין חטיפת שלושת תלמידי הישיבה או המבצע הנוכחי בעזה, זאת למרות שחלק ממשוחררי "עסקת שליט" חזרו לטרור וייתכן כי הם מעורבים בפגיעה בישראלים.

בשיחה עם "כיכר השבת" השיב אביו של גלעד, נועם, לטענות כנגד המשפחה ודחה אותן על הסף. "יש הרבה פוסטים כנגדנו, אין לזה סוף" הוא אומר, "אנחנו אנשים פרטיים ואנחנו לא מפרסמים דברים שאנחנו עושים או לא עושים. אני לא אתחיל להתנצח עם אנשים שכותבים נגדנו".

"מי אומר שאנחנו לא הולכים למשפחות של חיילים? רק היום ביקרתי אצל שתי משפחות שכולות מהאזור שלנו שהבנים שלהן נפלו בעזה" הוא אומר ומוסיף, "אנחנו פשוט לא עושים מזה פרסום. אנחנו לא מביאים צלמים לכל דבר כזה. אנחנו כיום אנשים פרטיים".

שליט מספר כי הוא מקבל הודעות רבות עם קללות ונאצות: "מה שקורה ברשתות - אין מה לעשות נגד זה. כל אחד כותב מה שהוא רוצה, בלי חשבון, בלי לבדוק, אין לזה סוף. אם אנשים מפרסמים ביקורת עניינית אני לפעמים עונה, אבל אנשים מנבלים את הפה, שולחים לי הודעות עם נאצות, השמצות וקללות".

על המבצע בעזה אמר שליט כי "אני מקווה שזה יסתיים מהר. אנחנו, כמו כולם, מייחלים לשקט ושלא יהיה עוד סיבוב. אני בעד שזה יסתיים ולא יחזור בעוד שנה ושזו תהיה המלחמה האחרונה ואלו יהיו החללים האחרונים".

כאמור, גולשים רבים ברשתות החברתיות תקפו את משפחת שליט על התנהלותה. אחד מהם, אסף עמרם, נשוי ואב לשניים, העלה לפייסבוק פוסט כנגד המשפחה בו כתב: "לכבוד משפחת שליט. עשינו בשבילכם הכל אבל אתכם פעם אחת לא ראינו, לא בטלוויזיה, לא ראינו שבאתם לבקר, לא פצועי מלחמה ולא משפחות נופלים שבזמנים אחרים אותם אנשים היו לצידכם. הכי עצוב שאנו נלחמים נגד אותם אנשים ששחררנו אותם עבור הבן שלכם אתם אנשים קרים וכפויי טובה".

הפוסט של עמרם זכה לאלפי תגובות, שיתופים ולייקים. חלק מהמגיבים טענו כי אין מה לבוא בטענות למשפחה, בעוד אחרים תקפו את המשפחה על התנהלותה.

בשיחה עם "כיכר השבת", אמר עמרם כי הוא לא העלה את הפוסט בכדי לגרום למחלוקת אלא להיפך, לגרום לאחדות. לדבריו, הוא פרסם את הדברים מכיוון שהוא ציפה ממשפחת שליט להשמיע את קולה בנוגע לשני המבצעים האחרונים.

לדבריו, הוא מצפה מאביו של גלעד לצאת לתקשורת מכיוון שהוא אישיות שחשוב לשמוע את דעתה. "הם לא אנשים פרטיים. כשהם היו צריכים את הדחיפה של העם הם היו אנשי 'ציבור', אז גם עכשיו חשוב לשמוע את דבריהם". עם זאת, עמרם ציין בפנינו שוב כי "אין בכוונתו לפלג את העם או שיש לו משהו אישי כנגד משפחת שליט". לדבריו, "העם שלנו הוא מיוחד וחשוב שנהיה מאוחדים. לכן, הייתי עדיין מצפה לשמוע את המשפחה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר