נפטר מפצעיו השוטר זידאן סייף שנפצע אנוש בטבח בירושלים

זידאן סייף, השוטר שנפגע באורח אנוש בטבח בירושלים הלך הלילה לעולמו סייף נפצע אנוש בקרב יריות עם המחבלים והוא השוטר שהגיע ראשון לזירת הטבח בבירה (אקטואליה, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זידאן סייף (צילום: באדיבות המשפחה)

הטבח בבית הכנסת: זידאן סייף, השוטר שנפגע באורח אנוש בטבח שבוצע בבית הכנסת "קהילת בני תורה" בשכונת הר נוף בירושלים נפטר הלילה (שלישי) מפצעיו. סייף ז"ל הוא השוטר הראשון שהגיע לזירת הטבח ונפצע במהלך קרב יריות עם המחבלים שביצעו את הטבח. זידיאן הותיר אחריו אישה ותינוקת בת שבעה חודשים.

בכך, עולה הלילה מספר ההרוגים במרחץ הדמים לחמישה. ההרוגים הנוספים בטבח הם הרב משה טברסקי הי"ד, בן 59; הרב אריה קופינסקי הי"ד, בן 43; הרב קלמן זאב לוין הי"ד, בן 55; הרב אברהם שמואל גולדברג הי"ד, בן 68. הארבעה הובאו הלילה למנוחות בבירה במסע לוויה קורע לב.

הלווית הרוגי הטבח (צילום: ישי כהן - כיכר השבת)

מוקדם יותר שיחזר רפ"ק א', קצין במחלקת הזיהוי של משטרת ישראל שירה בשני המחבלים וניטרל אותם, את הרגעים הקשים. "שמעתי דיווח בקשר על שמיעת יריות בהר נוף, הייתי בכניסה לעיר, משם נסעתי במהירות לזירת האירוע, הבחנתי בשוטרים מגיעים לכניסה לישיבה, צמצמתי טווח תוך שאני מוודא שאין ירי נוסף מהגובה" אמר.

ynet

"הגעתי לכניסה לישיבה", הוא מספר, "הבחנתי בשוטר פצוע ירי ושני המחבלים עם סכיני מטבחיים מגואלים בדם ואקדח רצים לכיווננו, ביצעתי ירי לעברם עד שנוטרלו ואז נכנסתי עם שוטרים נוספים לסריקות בתוך הישיבה".

"הדבר הראשון שעלה לי בראש זה הפיגוע של ישיבת 'מרכז הרב', ניסיתי להיכנס פנימה עם השוטרים ותוך חילופי אש נטרלנו את המחבלים", הוא משחזר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר