רוצים לנחם אצל משפחת סייף? תקבלו מימון להסעה

לאחר שנרתמו לממן את הסעת החרדים להלוויית השוטר זידאן סייף, כעת, מתארגנת יוזמה לתרום לקבוצות שיתארגנו וירצו להגיע לניחום האבלים בבית המשפחה (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הלווית זידאן סייף, אתמול (צילום: פלאש 90)

הטבח בבית הכנסת: אחרי שנרתמו לשלם לחרדים להגיע למסע הלוויה, כעת הם נרתמים לשלם לאותם אלו שיארגנו הסעות לניחום האבלים בבית משפחת השוטר זידאן סייף, שנפגע באורח אנוש בטבח שבוצע בבית הכנסת "קהילת בני תורה" בשכונת הר נוף בירושלים ונפטר מפצעיו.

בני משפחתו יישבו שבעה בביתם בכפר יאנוח ג'ת שבגליל. כבר אתמול, מיד אחרי מסע הלוויה שבו השתתפו אלפי בני אדם, עברו לפני האבלים לא מעט חרדים, לרבות אישי ציבור בהם נשיא המדינה ראובן ריבלין.

סגן-אלוף במיל' ארז אשל, שהחליט להירתם ליוזמה, סיפר ל"כיכר השבת" על היוזמה הנוספת: "אנחנו מתכוונים לתרום לקבוצות שיתארגנו וירצו להגיע לניחום האבלים בבית המשפחה ויצטרכו עזרה במימון ההסעה אנחנו נעזור להם בכך".

כעת לא ברור האם תהיה היענות רבה ליוזמה הזו בדומה להיענות בהשתתפות במסע הלוויה שהגיע לכמה אוטובוסים בודדים שיצאו מרחבי ירושלים ובני ברק.

אתמול אמר התורם כי המלחמה האחרונה הביאה לכך שישנה הכרה בקרב המגזר החרדי להירתם בנושאים אלו. "אני חושב שכל האירועים מאז מבצע "צוק איתן" מביאים להכרה ששותפות של עם ישראל בארץ ישראל היא הרבה מעבר לאלו המנסים לפורר את השותפות הזאת. יש את הפלסטינים והשמאל הקיצוני שכל הזמן מנסים לפורר את האחדות של עם ישראל".

לשותפות החרדים במתרחש במדינה וליוזמות הרוחניות שלהם, נחשף סגן-אלוף אשל במבצע "צוק איתן": "שמעתי אז שישנם חרדים מבטלים את בין הזמנים. זה רגיש אותי. אמרתי לחיילים שלי, הם לשיטתם נלחמים בשביל עם ישראל. וזה מחזק את עם ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר