מיקי רוזנטל: העברתי מידע למשטרה על משה ליאון

ח"כ מיקי רוזנטל טוען כי היה זה שהעביר מידע למשטרה על משה ליאון. "חלקים במפלגת "ישראל ביתנו" פועלים כארגון פשע, ראיתי זאת במו עיניי", מאשים ח"כ רוזנטל (חדשות, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
משה ליאון (צילום: שלומי כהן - כיכר השבת)

בין הבודדים שידעו תוך כדי החקירה, כי האיש הבכיר המקורב לאביגדור ליברמן, ונמצא בחדר החקירות בפרשת השחיתות, הוא משה ליאון, היה חבר הכנסת מיקי רוזנטל, שלטענתו, בערוץ הכנסת, היה זה שהגיש חומרים למשטרה בעניינו.

בדף הפייסבוק שלו, לא חסך רוזנטל בדברי ביקורת כנגד ליאון והטיח בו האשמות קשות, כמו גם על ראשי מפלגת ישראל ביתנו. "לא הייתי זקוק לחקירת המשטרה על מנת לדעת שחלקים במפלגת "ישראל ביתנו" פועלים כארגון פשע, ראיתי זאת במו עיניי", כתב.

רוזנטל טען כי "משה ליאון קיבל כספים מגורמים כלכליים אינטרסנטים וסגר עסקאות עבור הלקוחות שלו באמצעות קשריו עם אביגדור ליברמן, בניגוד לאינטרס הציבורי".

רוזנטל ביקש להזכיר לציבור את התנגדותם של חברי מפלגתו של ליברמן להצעת חוק שהציע, וזאת בכדי לרמז כי לכאורה הצבעתם לא הייתה עניינית. "מי שעקב בטח זוכר, ביום פיזור הכנסת חשפתי את פרשת ההון-שלטון המצחינה בה היה מעורב משה ליאון וצמרת "ישראל ביתנו" ליברמן ומפלגתו טרפדו חוק שמסייע לחולים ונכים ומגביל את שכר הטרחה של החברות למימוש זכויות רפואיות".

"רגע לפני ההצבעה בקריאה שניה ושלישית על החוק שיזמתי וזכה לתמיכת רחבה מכל הסיעות בכנסת ומכל משרדי הממשלה - מנע ליברמן את ההצבעה על החוק כדי לשרת את מקורבו משה לאון. לאון נשכר כלוביסט על ידי חברות מימוש הזכויות בסכום של 150,000 שקל", הוסיף.

רוזנטל סיכם כי "יש רק דרך אחת לתאר את העסקה האפלה - מדובר בקניית החלטות שלטוניות על ידי בעלי ההון".

בד בבד הוא קרא למשטרה "להעמיק את החקירה ולא להיכנע לאיומי הסרק של ליברמן. זו לא חקירה פוליטיות, אלא חקירה לביעור קיני השחיתות במוסדות השלטון בישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר