גלעד משוחח בטלפון עם הוריו ● תיעוד וידאו

דובר צה"ל, תא"ל יואב (פולי) מרדכי, אמר בתדרוך לכתבים לקראת השעה 12:00: "ברגעים אלו, הבדיקות הראשונית במחנה "אמיתי" הסתיימו.על פי הערכה רפואית ראשונית, מצבו של רס"ל גלעד שליט – טוב ותקין. כמו כן התקיימה שיחה טלפונית מרגשת בין רס"ל שליט לבין משפחתו" (בארץ)

ישראל אהרן | כיכר השבת |
(צילום: דובר צה"ל)

דובר צה"ל, תא"ל יואב (פולי) מרדכי, אמר בתדרוך לכתבים כי "ברגעים אלו, הבדיקות הראשונית במחנה "אמיתי" הסתיימו.על פי הערכה רפואית ראשונית, מצבו של רס"ל גלעד שליט – טוב ותקין. כמו כן התקיימה שיחה טלפונית מרגשת בין רס"ל שליט לבין משפחתו".

דובר צה"ל ציין כי "במקביל להגעתו של גלעד שליט, נמשך תהליך שחרור האסירים מבתי הכלא, על פי החלטת הממשלה. ברגעים אלו, עם סיום הבדיקות, ילווה הצוות את גלעד אל עבר מסוק חיל האוויר, משם ימריא וינחת בבסיס חיל האוויר בתל נוף. שם הוא יפגוש את ראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ"ל, שיקבלו את פניו. מיד לאחר כך הוא יתאחד עם בני משפחתו הממתינים לו. עם סיום התהליך בתל נוף, ימשיך גלעד שליט וישוב לביתו בטיסה".

11:10 - לפני דקות אחדות חצה חייל צה"ל, רב-סמל גלעד שליט, את גבול ישראל ויצא לחופשי לאחר למעלה מחמש שנים. משפחת שליט, ראש הממשלה, שר הביטחון וראש המטה הכללי עודכנו בפרטים. את פניו של רב-סמל שליט קיבלו קצינים מפיקוד הדרום, גורמים מאגף כוח האדם, צוות של חיל הרפואה וצוות שבויים ונעדרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר