נועם שליט: "גלעד מרגיש טוב, חווינו מחדש לידה של בן"

בסופו של יום ארוך ומרגש התייצב נועם שליט, אביו של גלעד בפני עשרות צוותי תקשורת ומאות חוגגים, וסיפר על המפגש המחודש עם בנו. על מצבו הרפואי: "הוא מרגיש טוב. הוא סובל ממספר פציעות קלות שסחב אותן עקב חוסר טיפול מתאים". על התנאים בכלא החמאס: "השנים הראשונות היו קשות" (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
גלעד מועבר מהמסוק אל הרכב, בדרך הביתה (פלאש 90)

בסופו של יום ארוך ומרגש התייצב נועם שליט, אביו של גלעד בפני עשרות צוותי תקשורת ומאות חוגגים, וסיפר על המפגש המחודש עם בנו - חמש וחצי שנים אחרי.

"אנחנו מסיימים היום מסע ארוך ומתיש שהחל ביוני 2006", פתח שליט. "גלעד חזר הביתה, אחרי מאבק מתיש וארוך. בסופו של דבר, הצלחנו להחזיר אותו הביתה. כמו שראיתם, הוא חזר וירד במדרגות שאותן עזב. הוא נכנס בדלת שממנה יצא - לפני 1,942 יום".

על מצבו הרפואי של בנו, אמר נועם: "הוא מרגיש טוב. הוא סובל ממספר פציעות קלות שסחב אותן עקב חוסר טיפול מתאים, פציעות של רסיסים, וכן השלכות של חוסר באור השמש.

"הוא עבר בדיקות רפואיות מקיפות ויטופל בהתאם על-ידי צה"ל.

"גלעד שמח להיות בבית. מטבע הדברים, קשה לו להחשף לציבור רחב ולכל-כך הרבה אנשים, עקב העובדה שהוא היה בבדידות כל-כך הרבה שנים".

לגלעד, מספר האב הנרגש, ממתין תהליך שיקום שיבוצע בעזרת גורמי רפואה של צה"ל, בסופו - כך מקווים כולם - ישוב לחייו הרגילים.

נועם תאר את התחושה שלו ושל אביבה, רעייתו: "חווינו לידה מחדש של בן".

הוא הודה לקהל הרב שקיבל את פניו של גלעד, לפעילים, לגורמי הצבא שבעזרתם הושלם המבצע בשלום, לראש-הממשלה, שר הביטחון ולממשלת ישראל.

בשעות המעטות שחלפו מאז שהתאחד מחדש עם בנו, הוא שמע ממנו מעט על התנאים הקשים בכלא החמאס. לדבריו, השנים הראשונות היו קשות יותר אולם בשנים האחרונות היחס כליו השתפר.

(צפו בוידאו, באדיבות חדשות 2)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר