בא להודות: גלעד שליט נפגש עם נתניהו

פדוי השבי גלעד שליט הגיע בליווי הוריו לפגישה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בקריה בתל אביב. ראש הממשלה אמר כי אשתו שרה הזכירה לו תמיד את הילד שבמחשכים. שליט הודה לראש הממשלה והעניק לו שי. בארגון אלמגור לנפגעי טרור זועמים "התמונות הקבוצתיות שוב מזכירות למשפחות נפגעי הטרור את המחיר שהם שילמו"

קובי רוזן | כיכר השבת |
גלעד שליט וראש הממשלה היום (צילום: משה מילנר, לע"מ)

פדוי השבי גלעד שליט ששוחרר לפני חמישה חודשים, לאחר חמש וחצי שנים בשבי החמאס. נפגש היום (חמישי) בצהרים עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

שליט הגיע לפגישה עם הוריו אביבה ונועם בכדי להודות לראש הממשלה על שחרורו. ראש הממשלה אמר בפגישה "השנה חג החירות מקבל משמעות מיוחדת. מעבדות לחרות ומחושך לאור תרתי משמע. אתה נראה מצויין ורואים שחזרת לשיגרה. אני שמח שאתה מתגבר על הכול, ושהוספת במשקל".

עוד הוסיף ראש הממשלה והזכיר שבמשך תקופת השבי חזרה רעייתו שרה ואמרה לו לשוב ולחשוב על הילד במחשכים.

גלעד שליט והוריו העניקו לראש הממשלה כשי סמלי את ספר הציורים "החולה רשמים" של זאב לבינגר ועדנה גורני. בו נכתבה הקדשה: "לראש הממשלה מר בנימין נתניהו, בהוקרה ובהערכה מעמק החולה ומעולם הציפורים ועופת המים, המסמלים חופש ודרור שאין תחליף להם. מגלעד ומשפחת שליט".

מעניין לציין כי פעמים רבות נשאל שליט האם אינו חש באי נוחות מראש הממשלה בנימין נתניהו שהשיב את בנו הבייתה, בכל שהצטרף למפלגת העבודה, זאת על רקע הדברים שאמר שליט עצמו כי אהוד אולמרט בהיותו ראש ממשלה אמר לו שאין לו שום חוזה חתום עם שום אזרח להחזירו מהשבי. דומה כי הביקור ואמירת התודה הנוכחית מבארים בצורה ברורה את הוכרת התודה שחשים בני משפחת שליט לראש הממשלה.

בארגון אלמגור זועמים על הפגישה הפומבית של ראש הממשלה עם משפחת שליט. ואומרים כי אין שום סיבה לחגיגה "כל פגישה ואירוע פומבי שבא לחגוג את עסקת שליט, מעלה את המחיר של החטיפה הבאה".

מאיר אינדור ממנהלי הארגון אומר "גם החמאס מתבונן בתמונות של נתניהו עם שליטי רוא כיצד ראש הממשלה מקושש אחוזי רייטינג בתמונות, ואומר לעצמו כי כדאי להמשיך בחטיפות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר