מאיר גל רכש את אתר "בחדרי חרדים"

הפרסומאי מאיר גל, רכש את אתר "בחדרי חרדים" וביום חמישי עדכן את העובדים במדיניות החדשה. בראיון ל"כיכר השבת" הוא מדבר על הרכישה, החזון והתכנים (עיתונות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מאיר גל (צילום ארכיון: כיכר השבת)

בעלים חדשים: ביום חמישי בלילה זה הפך לעובדה מוגמרת. מאיר גל, בנו של הפרסומאי בני גל, ואיש תקשורת ופרסום בזכות עצמו, הודיע על היותו בעל רוב המניות באתר "בחדרי חרדים".

במהלך כינוס שנערך במסעדה בתל-אביב לכל עובדי האתר, עדכן גל את העובדים ברכישה וסיפר על המדיניות אותה הוא מתכונן להוביל באתר.

בשיחה עם "כיכר השבת", נשמע גל אופטימי באשר לעתיד עולם האינטרנט במגזר החרדי ומספר על מה שהוביל אותו לרכוש את האתר.

"אני מאמין", הוא אומר, "שיש שני מנועי צמיחה גדולים לעתיד של כולנו בישראל, והם האחד תחום האינטרנט והשני הציבור החרדי. אני שמח מאוד שאוכל להוביל מהלכים בתחומים הללו ובפרט במקרה הזה שמדובר בשילוב מנצח גם האינטרנט וגם המגזר החרדי".

"צריך לזכור", אומר גל, "שבמדינת ישראל יש עשרות אלפי אתרי אינטרנט אך רק שניים מהם מיועדים למגזר החרדי שזהו שוק של מיליון איש. אני מאוד מאמין בתחום וסבור שהוא נמצא בהתפתחות מתמדת וזאת הסיבה שרכשתי את השליטה באתר".

לדברי גל, "רק השבוע ראינו כולנו את תוצאות סקר TGI של המדיה במגזר החרדי ונוכחנו לדעת מה קורה לפרינט ולעיתונות החרדית. בניגוד לכך, תחום האינטרנט נמצא בצמיחה והוא יגדל בשנים הבאות".

גל מנסה לחמוק מהשאלה על-מה ישים דגש כמנהל ולאיזה כיוונים ייקח את אתר 'בחדרי חרדים' אך לבסוף מתרצה וחושף צד אחד: "אנחנו הולכים להתפתח לחו"ל כבר בעתיד הקרוב". לדבריו, "אנחנו יודעים שיש מיליוני יהודים בחוץ לארץ הרבה יותר ממה שבארץ, ויש להם רצון עז להיחשף למידע מקצועי ונכון על מה שמתרחש בעולם ובישראל".

"בנוסף, גם גולשים רבים מישראל מעוניינים לדעת מה קורה בחוץ לארץ ולכן נשים על זה דגש מיוחד", מוסיף גל.

זה לא סוד שניהלת עד לא מכבר משרד פרסום ואתה אישית מייעץ לחברות מובילות במשק ולאישים פוליטיים. מחר בבוקר מגיע אליך עיתונאי שעובד באתר ומציג לך תחקיר שערך על חברה שהיית קשור אליה עד לא מכבר מבחינה שיווקית ופרסומית מה אתה עושה, הוא יוכל לפרסם זאת?

גל, שחושש מה"מוקש", עונה בנחרצות: "עיתונאי לא ייגש אלי עם תחקיר אלא ייגש לעורך שלו. אני לא הולך להתערב לעורך הראשי בעבודה שלו, אני הולך להיות מולו מנכ"ל. כול התפקיד שלי לקבוע את הקו הברור שהאתר רוצה להוביל בקרוב וכמנכ"ל אני אפעל על מנת להציג את היעדים והתוצאות העסקיות שהצבנו לעצמינו ובכל השאר רק העורך הוא זה שייקבע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר