הרוצח דניאל מעוז יתראיין, אחיו זועם

בית המשפט החליט לאפשר לדניאל מעוז, שהורשע ברצח הוריו, להעניק ראיון לתקשורת. אחיו התאום, ניר מעוז, תקף את ההחלטה וכינה אותה "רייטינג על חשבון אנושיות" (מדיה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
דניאל מעוז (צילום: פלאש 90)

בית המשפט מאפשר לדניאל מעוז, שהורשע ברצח הוריו ונשלח לשנים ארוכות בכלא, להתראיין לכלי התקשורת.

אחיו התאום, ניר מעוז, תקף את החלטת בית המשפט וכינה אותה "רייטינג על חשבון אנושיות".

בדף הפייסבוק שלו, כתב האח ניר הודעה בשמם של שאר בני המשפחה, כי הופתעו לגלות שבית המשפט אישר "לרוצח הנתעב דניאל מעוז שהורשע ברצח שני הורינו להתראיין לתקשורת באמתלה של ״חופש הביטוי״ ושימור זכויות יסוד". לדבריו, הם גילו על כך רק בדיעבד ומתקוממים על חוסר הרגישות, מאחר והם היחידים הנפגעים מראיון כזה באופן ישיר.

בגזר הדין, נמצא דניאל מעוז אשם ברצח שני הוריו, לאחר שהפסיד סכומי כסף גדולים במשחקי הימורים ותכנן להשתמש בכספי הירושה כדי להשיב את החובות אליהם נקלע. בעקבות האישום, מרצה מעוז שני מאסרי עולם מצטברים.

לאחרונה, בית המשפט החליט לאשר לרוצח להתראיין לכלי התקשורת, מחשש לפגיעה בחופש הביטוי ושימור זכויות יסוד.

בתגובה, מעוז מפרט את שורת הראיונות שכבר נערכו עם אחיו שהורשע והפרסום הרב שזוכה לו כל משפט היוצא מפיו, ומציין באירוניה כי לא ניתן לטעון שחופש הביטוי של אחיו נפגע.

"כנראה שבמדינת ישראל זכויותיו של רוצח מורשע ברצח כפול עולות על זכויות הנפגעים לפרטיות, כבוד ושקט נפשי" כותב מעוז ומתאר את אחיו המורשע כ-"רוצח פסיכופת" אשר "מקבל במה לשטוח את כל הגיגיו באישור בית משפט תוך כדי שהוא מותיר פגיעה חוזרת ונשנית בקורבנותיו המנסים לחזור למסלול חיים שפוי כמה שניתן".

בהודעה, יוצאת המשפחה בבקשה לכלי התקשורת שלא לקיים או לפרסם ראיונות עם הרוצח, או עם כל מורשע אחר בדין. "רייטינג לא יכול להצדיק הכול. אנו לא מבינים מדוע יש צורך לזהם את האווירה הציבורית שוב ושוב" חותם מעוז.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר