"חזה, רתם, פעל": "יום ליום" מכתיר את דרעי כאדריכל הניצחון של הרב עמאר

לאחר למעלה משנה של צנזור שמו ותמונתו של הגר"ש עמאר בביטאון 'יום ליום', פורסמה כתבה על נצחונו בבחירות. הקרדיט על הניצחון, גיוס התומכים ואף התחזית - לדרעי (ברנז'ה, מדיה)

ישי כהן | כיכר השבת |
שער 'יום ליום' (Noam Revkin Fenton/Flash90, סריקה)

רבה של ירושלים: למעלה משנה ששמו של הראשל"צ הגאון רבי שלמה משה עמאר לא הוזכר בביטאון ש"ס 'יום ליום', גם תמונתו נעלמה מהעיתון, אך לא עוד. השבוע "זוכה" הגר"ש עמאר לככב בעמוד הראשי של העיתון לאחר זכייתו בתפקיד רבה של ירושלים.

"הגרש"מ עמאר נבחר לרב העיר ירושלים" מכריזה הכותרת ב'יום ליום', כאשר בכותרת המשנה נכתב: "השבוע התקיימו הבחירות לרבנות העיר ירושלים, ובמהלכן נבחר הראשל"צ הגאון רבי שלמה משה עמאר שליט"א לרבה הספרדי של העיר".

בביטאון ש"ס לא שכחו להזכיר מדוע הגר"ש עמאר נבחר לתפקיד, לפי הבנתם: "בחירתו התאפשרה הודות להחלטת מועצת חכמי התורה ובראשם נשיא המועצת מרן ראש הישיבה הגאון האדיר רבי שלום כהן שליט"א, אשר הורה לנציגי ש"ס על תמיכה מוחלטת בגרש"מ עמאר שליט"א".

'יום ליום' דאג להדגיש כי: "ח"כ הרב אריה דרעי רתם את שבעת נציגי ש"ס בגוף הבוחר, ואף פעל במישורים נוספים להוציא לפועל את החלטת מועצת חכמי התורה". מסגנון הכותרת ניתן להבין כי דרעי הוא היחיד שהביא את ניצחון הגר"ש עמאר.

בעיתון דאגו להביא ציטוט מח"כ יעקב מרגי, שנחשב למקורב לגר"ש עמאר ואף קרא לתמוך בו שאמר: "מיום אסרו חג נעשו מאמצים לצרף עוד ועוד תומכים על ידי יו"ר התנועה הרב אריה דרעי".

ב'יום ליום' הגדילו לעשות ואף הכתירו את דרעי כמי שחזה את הניצחון: "יו"ר התנועה הרב אריה דרעי חזה את הניצחון עוד יומיים קודם הבחירות. בניגוד לרבים, שהביעו חשש למהפך מסתמן בעקבות דילים מפוקפקים שנסגרו מראש. הוא (אריה דרעי. י-כ) אמר בשיחה עם עיתונאים כי פער הקולות יעמוד בין 8 ל- 10 לטובת הגרש"מ עמאר, דבר שאכן קרה".

יצוין כי בכתבה הדגישו גם את שיחת הטלפון של דרעי והגר"ש עמאר, לפי העיתון הגר"ש עמאר הודה לדרעי על עבודתו ועל כך שגיבש את החלטת המועצת לתמוך בו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר