מחאה? רזי ברקאי לקח חופש מהגשת 'מה בוער'

חילוקי דעות בין רזי ברקאי לאחראים בגל"צ גרמו לשדרן הוותיק לקחת - במחאה - שבוע חופש. המחלוקת, בשל שינויים כללים במסגרתם שונה גם אות התוכנית של 'מה בוער' (מדיה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |

שם נקודה: במסגרת שינויים שנעשים בתחנת הרדיו הצבאית גלי צה"ל מאז כניסת העיתונאי הוותיק ירון דקל לתפקיד מפקד התחנה, נעשה בימים האחרונים שינוי נוסף. השינוי, כך מתברר, גרם לכעס רב ואפילו לצעד מחאתי מצד בכיר השדרנים, רזי ברקאי.

השינוי נעשה בתוכנית האקטואליה המובילה בישראל, "מה בוער" המשודרת בגלי צה"ל מאז 1995. תוכנית בהגשתו של רזי ברקאי ברוב ימות השבוע. במסגרת לוח השידורים החדש של גל"צ הוחלט לשנות תו מוזיקלי בתוכניתו.

השדר הוותיק לא אהב בלשון המעטה את השינוי ובעיקר את הדרך שבה היא נעשתה, וחלק את טענותיו למנהלי התחנה ובמקביל הוא דרש לצאת לחופשה לא מתוכננת של שבוע. החופשה תימשך עד יום ראשון.

ברקאי בן ה-65 מגיש את התוכנית במשך 19 שנה. שנתיים לאחר היכנסו לתפקיד הפסיק לשדר את התוכנית לטובת תוכנית טלוויזיה - הנחיית "תיק תקשורת". אולם שנה לאחר מכן הבין ברקאי כי מקומו מאחורי המיקרופון ולכן שב הוא לשדר את התוכנית המדוברת.

לפני שלוש שנים הוא זכה בתואר המפוקפק "העיתונאי הכי מעצבן ברדיו". הבחירה הייתה על ידי האגודה לזכות הציבור לדעת שערכה סקר שבחר את "העיתונאי המעצבן ביותר ברדיו" לשנת התשע"א 2011. את המקום הראשון כבש רזי ברקאי, המגיש מדי בוקר את התוכנית "מה בוער" בגלי צה"ל. בהפרש קולות קטן יחסית ניצב מאחוריו גבי גזית מתחנת הרדיו האזורית "רדיו ללא הפסקה - 103FM". ובמקום השלישי: יעל דן, מגישה ב"גלי צה"ל".

במגזר החרדי הוא הצליח לעורר לא מעט מהומות פוליטיות, וגם לכעס רב מצד המגזר. לפני שנה הוא הצליח להרגיז אפילו את עמיתו להגשת התוכנית, העיתונאי רינו צרור, וזאת לאחר שערך השוואה בין מאמיני הרב עובדיה ומעריצי אייל גולן. צרור ואמר כי זו "שגיאה עיתונאית".

ביקשנו את תגובת רזי ברקאי אך זו טרם נתקבלה. מגלי צה"ל נמסר בתגובה ל"כיכר השבת": "רזי ברקאי בחופשה בת שבוע וצפוי לחזור כבר ביום ראשון הקרוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר