תלונה למשטרה: תחנת גלי צה"ל סייעה לאויב בשעת מלחמה

בעקבות דיווח הבוקר על תלונה שהגישה גל"צ נגד 'ישראל שלי' בגין הפצת דברי התמיכה של הפלסטינים בתחנה, בתנועה החליטו להעביר את ההקלטות שבידיהם - אלו המעידות על תמיכתם של הטרוריסטים בתחנה, ואלו המעידות על הסיוע שנתנה התחנה לאויב בזמן מלחמה - למשטרה (חדשות, מדיה)

ב. ניסני | כיכר השבת |

שלשום פתחה תנועת 'ישראל שלי' בקמפיין חיזוק למחאה הציבורית נגד חוסר האיזון שבשידורי תחנת גלי צה"ל. בין היתר הפיצה התנועה לעיתונאים הקלטות של פעיל חמאס, ריבחי רנטיסי ושל בכיר ברשות הפלסטינית, שר האסירים לשעבר אשרף עג'רמי, הקוראים לתמוך בגלי צה"ל שכן היא "תחנה נהדרת" ו"נותנת חופש ביטוי מוחלט", כלשונם.

בתנועה הסבירו כי בעוד מאות לוחמים וקצינים במילואים מפיצים ברשת עצומה נגד גלי צה"ל ואמנים ישראלים מתלוננים נגד החרמתם ע"י התחנה, זוכה גלי צה"ל לתמיכתם של מי שהועלו שוב ושוב לשידור בזמן המלחמה – פעילי טרור וערבים המתנגדים לקיום המדינה.

בעקבות דיווח הבוקר על תלונה שהגישה גל"צ נגד 'ישראל שלי' בגין הפצת דברי התמיכה של הפלסטינים בתחנה, בתנועה החליטו להעביר את ההקלטות שבידיהם - אלו המעידות על תמיכתם של הטרוריסטים בתחנה, ואלו המעידות על הסיוע שנתנה התחנה לאויב בזמן מלחמה - למשטרה.

נציגי התנועה אמורים להגיע בעוד זמן קצר אל אחת מתחנות המשטרה באזור המרכז כדי להגיש את התלונה.

ב'ישראל שלי' אומרים כי גלי צה"ל בהתנהלותה השרירותית, האטומה והאליטיסטית, בסגנון בשאר אל אסד, מפנה עורף למחאה הציבורית האדירה נגד חוסר האיזון השורר בתוכה.

"חשבנו שנוכל להביא לשינוי באמצעות קמפיין תקשורתי שיחדור אל ליבם של ראשי התחנה, אך כעת מבקשת גלי צה"ל להעביר את הדיון למישורים אחרים, וזה בסדר. אנחנו רק תוהים האם את התלונה שלהם נגדנו הגישו גלי צה"ל באמצעות חברם, פעיל החמאס רנטיסי, או שמא הוא תומך בהם רק טלפונית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר