'יתד' על הגרמ"י לפקוביץ: "מרן ראש הישיבה"

קוראי העיתון 'יתד נאמן' שפשפו הבוקר את עיניהם בתדהמה. "מרן ראש הישיבה רבי מיכל יהודה ליפקוביץ זצוק"ל", כך ולא אחרת נכתב בכותרת הראשית. בכתבה הראשית בעמוד הראשון של העיתון מובאים תולדותיו של ראש הישיבה זצוק"ל יחד עם מאמר מערכת מיוחד תחת הכותרת: "התייתמנו"

חיים שקדי | כיכר השבת |

פטירתו של מרן ראש הישיבה הגאון רבי מיכל יהודה לפקוביץ זצוק"ל, תופסת הבוקר (שלישי) את כל העמודים הראשיים בעיתונים החרדיים היומיים.

קוראי העיתון 'יתד נאמן' שפשפו הבוקר את עיניהם בתדהמה. "מרן ראש הישיבה רבי מיכל יהודה ליפקוביץ זצוק"ל", כך ולא אחרת נכתב בכותרת הראשית.

העיתון 'יתד', המחולק היום בתפוצה רחבה ובחינם, כמדי יום שלישי, ידוע כמי שמקפיד על קוצו של תואר, ו"מרן" הוא תואר השמור כיום רק למרן הגרי"ש אלישיב, כך שהתואר "מרן ראש הישיבה", בהחלט הפתיעה את הקוראים.

בכתבה הראשית בעמוד הראשון של העיתון מובאים תולדותיו של ראש הישיבה זצוק"ל יחד עם מאמר מערכת מיוחד תחת הכותרת: "התייתמנו".

ימים יגידו האם 'יתד נאמן' החליט לפצות על כל השנים האחרונות ולהוכיח למוציאי דיבתו רעה, בין היתר על-ידי חוברת "בדק הבית", כי אין בדבריהם ממש, ולשנות את הקו של העיתון.

עיתון 'המודיע', הקדיש גם הוא את כל העמוד הראשי על פטירתו של ראש הישיבה זצוק"ל. "הגאון רבי מיכל יהודה ליפקוביץ זצללה"ה", נכתב בכותרת הראשית.

עיתון 'המבשר', בכותרתו הראשית: "מרן רבי מיכל יהודה ליפקוביץ איננו". בנוסף, כתבה על 'תולדותיו', ומאמר "תורה תורה חגרי שק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר