סקר הרשות השניה: 'קול-חי' עקף את 'קול ברמה'

על-פי סקר מיוחד של הרשות השנייה לטלויזייה ורדיו שנחשף בעיתון "גלובס" עולה כי תחנת הרדיו "קול חי" עברה את תחנת הרדיו "קול ברמה" עם 3.5% ל"קול חי" ו2.4% בלבד לקול ברמה. מדובר בפער של כ-30 אחוזים בכמות המאזינים לטובת רדיו "קול חי". ב'קול ברמה' לא מתרגשים ודבקים בסקר TGI: "מאחלים לחברינו ברדיו 'קול-חי' המשך הצלחה ויציאה מהירה מהמשבר כי אנו בעד תחרות בריאה"

ישראל אהרן | כיכר השבת |

על--פי סקר מיוחד של הרשות השניה לטלויזייה ורדיו שנחשף בעיתון "גלובס" עולה כי תחנת הרדיו קול-חי' עברה את תחנת הרדיו 'קול ברמה' עם 3.5% ל'קול-חי' ו2.4% בלבד ל'קול ברמה'.

מדובר בפער של כ-30 אחוזים בכמות המאזינים לטובת רדיו 'קול-חי'.

מדובר בסקר פנימי ומעמיק שהזמינה הרשות השניה, סקר העמדות שבחן את הרגלי ההאזנה ושביעות הרצון של הציבור ונערך על ידי חברת "מדגם - ייעוץ ומחקר בע"מ" במטרה לתת לרשות אינדיקציה על עמדות המאזינים כלפי התחנות האזוריות.

כזכור, לפני שבועיים קבע סקר TGI כי 'קול ברמה' עוקף את 'קול-חי'.

מנתוני הסקר של 'גלובס' עולים הבדלים משמעותיים בין הנתונים שפורסמו בסקר TGI הבוחן את נתוני החשיפה של גופי התקשורת.

ייתכן וההבדלים נובעים מכך שסקר הרשות השניה הינו סקר חדש, פחות מייצג ביחס לסקר TGI הוותיק.

תגובת 'קול ברמה'

מתחנת 'קול ברמה' נמסר ל'כיכר השבת' כי "סקר TGI המבוצע ע"י קבוצת TNS טלגאל הינו הסקר האמין והמקיף ביותר הקיים כיום בישראל. על סקר זה נסמכים כל משרדי הפרסום ואמצעי התקשורת במדינה לרבות רדיו 'קול-חי' אשר בשנים עברו, בטרם הקמת רדיו 'קול ברמה', נהג להתבשם בתוצאותיו.

"אנו מבינים את אכזבתה של התחנה המתחרה מתוצאות סקר ה-TGI שקבעו חד משמעית כי בתוך שנתיים בלבד מיום הקמתה הפכה תחנת הרדיו 'קול ברמה' לתחנה המואזנת ביותר במגזר הדתי והחרדי. אנו מאחלים לחברינו ברדיו 'קול-חי' המשך הצלחה ויציאה מהירה מהמשבר כי אנו בעד תחרות בריאה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר