ב'יתד' לא שמעו על פטירת הרב שמעון גבאי זצ"ל

אומנם הרב גבאי גר בנתניה ולא בבני-ברק או בברכפלד, אבל ב'יתד נאמן' - כמה לא מפתיע - העדיפו להתעלם מפטירתו. לא בשער, לא בעמוד 2, ולא בשום עמוד אחר. פשוט התעלמו. אה, ברור, הם פרסמו מודעת אבל של ארגון מסויים. עוד כסף לקופת ה'יתד'. מודעה - כן, ידיעה - לא (בכיכר)

ישראל אהרן | כיכר השבת |

מספיק היה להיות דקותיים בהלווית הרב שמעון גבאי זצוק"ל, גדול המחזירים בתשובה בעיר נתניה, כדי להבין מי היה האיש היקר והנערץ. בכיות וזעקות כאב של המוני תלמידיו ומקורביו ליוו את מסע ההלוויה שנערך אתמול בעיר.

הרב גבאי, מי שבמשך ארבעים שנה קירב אלפים לאבינו שבשמים בנועם ובחן, נפטר בטרגדיה קשה שלשום. כפי שדיווחנו, הרב גבאי סיים את ה"תיקון חצות" בחדרו שבמלון גינוסר, שם נערכה ועידת רבני ישראל, והתמוטט.

השמועה היכתה בתדהמה מאות מרבני ישראל המכירים אישית את הרב גבאי, אבל האבל הגדול היה דווקא בנתניה, שם הקים הרב גבאי מבצר יהודי ענק, בתי-כנסת ובתי-מדרש, לצד מעונות, תלמודי תורה ובתי-תבשיל.

בהלווית הענק השתתפ אתמול המוני ידידיו ומכריו, לצד רבנים ואדמו"רים ואישי ציבור. מרן הגר"ע יוסף ספד לו בכאב רב במהלך ההלוויה.

אומנם הרב גבאי גר בנתניה ולא בבני-ברק או בברכפלד, אבל ב'יתד נאמן' - כמה לא מפתיע - העדיפו להתעלם מפטירתו. לא בשער, לא בעמוד 2, ולא בשום עמוד אחר. פשוט התעלמו.

אה, ברור, הם פרסמו מודעת אבל של ארגון מסויים. עוד כסף לקופת ה'יתד'. מודעה - כן, ידיעה - לא.

היומון החרדי הוותיק המודיע הקדיש לפטירתו ידיעה נרחבת, כמו גם היומון החדש של 'משפחה' ליום שלישי.

'יתד נאמן', זה שנכשל במלחמה נגד הופעת היומון החדש 'משפחה', הוכיח כמה טוב שמאבקו נכשל, לאחר שבחר - כמו תמיד - לדווח רק על אנשים המשוייכים לעדה הנכונה.

והם קוראים לעצמם היומון של "בני התורה". אוי לביזיון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר