יעקב אילון התפטר מערוץ 10; מסתמן: יגיש בערוץ 2

מגיש המהדורה המרכזית בערוץ 10, יעקב אילון, הודיע בצהריים (שני) על התפטרותו מהערוץ. אילון, שהגיש את המהדורה מאז הוקם הערוץ, כתב במייל לעובדי הערוץ, כי הסיבה לעזיבתו היא המעבר שנכפה על הערוץ - לירושלים. ל'כיכר השבת' נודע כי מסתמן שאילון יגיש את אולפן שישי בערוץ 2 - במקום יאיר לפיד שפרש מהגשת המהדורה לפני חודש

ישראל אהרן | כיכר השבת |
יעקב אלון (צילום: ערוץ 10)

מגיש המהדורה המרכזית בערוץ 10, יעקב אילון, הודיע בצהריים (שני) על התפטרותו מהערוץ.

אילון, שהגיש את המהדורה מאז הוקם הערוץ, כתב במייל לעובדי הערוץ, כי הסיבה לעזיבתו היא המעבר שנכפה על הערוץ - לירושלים.

"רובכם עדים לפרקטיקה האווילית שמתרחשת מדי ערב במהדורה המרכזית מאז אחד בינואר, שבהמהלכה עבדכם אורז כל יום את מטלטליו ונוסע לבדו לירושלים כדי להגיש משם מהדורת חדשות", כתב אילון לעובדים.

""הפרקטיקה חסרת התקדים הזו שבה מגיש המהדורה יושב בגלות בלי יכולת לדבר עם כתבים ועורכים, בלי יכולת לצפות בכתבות ובניתוק מוחלט מהמערכת איננה יכולה להמשך".

עוד כתב אילון: "לטירוף הזה לזמן מוגבל נוכח הטענה שזה 'יציל' את ערוץ 10. אז הערוץ ניצל והזמן עבר, אבל תנאי העבודה הבלתי אפשריים האלה נשארו". את המכתב חתם כ"אי שם בשער הגיא - האיש שפעם הגיש מהדורת חדשות ועכשיו רק רואה אותה ממרחק 80 ק"מ".

בערוץ 10 קיבלו בהלם את ההחלטה. "זה לא סוד שיעקב סבל בחודשיים האחרונים יותר מכולנו מהמעבר הכפוי לשידור בירושלים. אין צורך לציין את התרומה המכרעת של יעקב לחדשות 10, החל מהקמתה דרך כל האירועים החדשותיים הגדולים של עשר השנים האחרונות בארץ ובעולם, ההישגים העיתונאיים והפרויקטים המיוחדים ששודרו בערוץ".

ל'כיכר השבת' נודע כי מסתמן שאילון יגיש את אולפן שישי בערוץ 2 - במקום יאיר לפיד שפרש מהגשת המהדורה לפני חודש.

אפשרות אחרת היא שדני קושמרו יישאר בתפקידו הזמני כמגיש אולפן שישי ואילון יגיש את מהדורת "חדשות השבת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר