האחים החרדים אריה וגיל גת זכו במקום השני בתחרות "הכוכב הבא" • צפו

בפער קטן, ניצח המתמודד אביתר קורקוס את האחים החרדים אריה וגיל גת, שהגיעו למקום השני בתחרות "הכוכב הבא". "אתם מדברים אמת, אתם שרים אמת. אתם מוכיחים שבאהבה אפשר לנצח בכל מקום" נאמר לאחים גת על ידי השופטים • צפו בביצוע האחרון של האחים אריה וגיל גת (מוסיקה)

צביקה ליברמן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת, פלאש 90)

האחים החרדים אריה וגיל גת, זכו במקום השני של תכנית הריאליטי "הכוכב הבא", כשעליהם גבר בשני אחוזים בלבד המתמודד אביתר קורקוס.

בשלב המכריע והאחרון של התחרות, ביצעו האחים שיר שכתב המשורר הישראלי חיים נחמן ביאליק. הביצוע זכה ל-60%, 2 אחוזים בלבד מתחת לביצוע של המועמד המנצח.

גם לאחר שהפסידו בקרב על המקום הראשון, שופטי התכנית הקפידו לציין כי התמודדותם של האחים גת הצליחה לחבר בין קצוות העם.

"אתם שרים אמת, אתם מדברים אמת. באהבה אפשר לנצח בכל מקום" אמר השופט צביקה הדר. "העם כולו מאוהב בכם" אמרה השופטת ריטה.

האחים גת שרים "שלום עליכם" (יוטיוב)

הגעת המתמודדים החרדים עד לקו הגמר, כלל אינה פשוטה. באודישן הראשון, בעודם נכנסים לחדר, השופטים הביטו בהם במבט מופתע כלא מאמינים שבעלי חזות חרדית, עטורי זקן ארוך ופאות מסולסלות, יסכימו להתמודד בתוכנית המשודרת בטלוויזיה.

סיפור חייהם המרתק של האחים גת שהתחיל בכלל בעיר הדרומית אילת, בעודם חילונים, והמשיך בעיר בית שמש עם תהליך חזרה בתשובה, סחף אחריהם אוהדים רבים, דתיים וחילונים כאחד. גם בשולחן השופטים הייתה תמימות דעים באשר לקול המרגש שיוצא מפיהם של האחים המזמרים.

אלו מהציבור החרדי שנחשפו לצמד האחים הפופולריים, נחלקו בדעותיהם. חלקם סברו כי עצם השתתפותם גורמת לחילול השם ולהכשרת הטלוויזיה שכל גדולי ישראל הזהירו מפניה עד מאוד, לעומת אחרים שסברו כי דווקא בהופעתם הם זוכים לגרום קידוש השם.

"אני מוכן גם לתגובות לא חיוביות מהעולם החרדי", אמר האח אריה (48) בראיון לעיתון "ישראל היום", "ברוך השם, עדיין לא הגיעו כאלו. אתמול נסעתי בטרמפ. עצר לי אוטו עם שני חרדים כבדים, שהתחילו לדבר איתי על 'הכוכב הבא' וסיפרו לי כמה הם מתרגשים וכמה קידוש השם יש בזה וכמה יישר כוח ותצליחו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר