בוטלה המכירה הפומבית של מוטי זיסר

כונס הנכסים של בנק הפועלים הודיע כי הוא מבטל את אירוע המכירות הפומבי שתכנן איש העסקים החרדי מוטי זיסר, למכירת כל תכולת ביתו באחוזה בפתח תקווה (ברנז'ה, אנשים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

כונס הנכסים של בנק הפועלים הודיע כי הוא מבטל את אירוע המכירות הפומבי שתכנן איש העסקים החרדי מוטי זיסר, למכירת כל תכולת ביתו.

ההחלטה התקבלה לאחר שכונס הנכסים של הבנק, עו"ד גיורא ארדינסט, גילה על המכירה הפומבית רק לאחר פרסומה. בשל כך פנה הכונס לזיסר וביקש ממנו לבטל את ימי המכירות וזה נענה לבקשתו.

לטענת הכונס, אין באפשרות זיסר לקיים ימי מכירות על חפצי הדירה משום שאלו שייכים לכונס הכנסים של הבנק בשל חובות עתק ומי שיכול לקיים ימי מכירות שכאלה הוא רק הכונס הנכסים בעצמו.

תצוגת המכירה הייתה אמורה להתקיים בחודש הבא בבית משפחת זיסר ברחוב יד הבנים בפתח תקווה וכעת טרם ברור אם היא בכלל תתקיים בעתיד.

באתר החברה שניהלה את המכירה "קלאודיוס", היה ניתן למצוא מאתיים ושמונים פריטים הנמצאים בביתו של זיסר ויוצאו למכירה לכל המרבה במחיר. כך ניתן היה למצוא אולם קולנוע ובו שלושים ושישה כיסאות נפתחים, נברשת הקריסטלים מתוצרת איטליה הנמצאת בסלון ביתו ומערכת ישיבה עם ריפוד קטיפה.

כמו כן באתר פורסם כי זיסר התכוון למכור את שולחן הסלון שנבנה בעבודת יד על ידי אמן מיוחד, כדי נחושת ענקיים מהודו, סט שש שלושה ציורים העשויים בד, שטיחים פרסיים, שולחן ביליארד. בנוסף, החליט זיסר למכור גם פריטים אישיים, כדוגמת שעוד יד העשוי זהב 14 קארט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר