"דרכתי את הנשק עם יד שמאל"

לוחם היס"מ משחזר את פיגוע הירי בו נפצע. צפו

רס"מ ס', לוחם היס"מ שנפצע לפני 3 חודשים בפיגוע ירי בו נרצח חבירו, שיחזר בפני מפקד המחוז את רגעי הפיגוע, הירי, הפגיעה והניסיון לנטרל את המחבל | צפו בווידאו (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

מפקד מחוז ירושלים, ניצב יורם הלוי, קיים ביקור בביתו של רס"מ ס', לוחם היס"מ שנפגע בפיגוע הירי לפני שלושה חודשים בירושלים בו נהרגו אזרחית ולוחם היס"מ יוסי קירמה ז"ל ונפצעו נוספים מירי המחבל.

רס"מ ס' פונה במצב בינוני כתוצאה מפגיעות ירי בידו וברגלו, עבר סדרת ניתוחים והשתחרר מבית החולים כעבור כשבועיים, וכיום עובר הליך שיקום מורכב.

מפקד המחוז, ניצב יורם הלוי אמר בביקור כי "מחוז ירושלים בנוי מהרבה מאוד גיבורים, ואתה חלק מהם. לא צריך לההרג ולהיפצע בשביל להיות גיבור, זה התוצר , האנשים שנמצאים בדיוק באמצע. אנחנו אומרים זאת כל הזמן, בין המחבלים שרוצים לפגוע לבין אנשי כוחות הביטחון שצריכים להגן. הגנת בגופך יחד עם יוסי ששילם בחייו, הגנתם בגופכם על אזרחים וזה בדיוק העניין והסיטואציה שהיתה".

"התעוזה, הנחישות והמסירות היא הגבורה היומיומית של תקופתנו. כך פעלתם מבלי להסס, מתוך תחושת שליחות אישית וכך פועלים שוטרי ולוחמי מחוז ירושלים", הוסיף הלוי.

במהלך הביקור שיחזר רס"מ ס' בהתרגשות בפני הממ"ז על הרגע אותו לא ישכח כל חייו: "היה ירי אך בהתחלה כנראה לא הבנתי שמדובר בירי ופגעו ביוסי, ראיתי שאנו נוסעים לכיון המדרכה. כשנפלנו הבנתי שנפגעתי מירי ביד. וכשהסתובבתי ליוסי נפגעתי מכדור ברגל.

"ניסיתי להרים את הנשק, לא הצלחתי כי איבדתי תחושה ביד. הורדתי את הקסדה, דרכתי את הנשק בין הרגליים עם יד שמאל ורציתי לנטרל את המחבל".

רס"מ ס' הוסיף ואמר כי "למרות הפציעה שלי ראיתי את כל הכוחות בזירה והבנתי שהמחבל נוטרל ולא יוכל לפגוע בחפים מפשע. רק בהמשך נודע לי שיוסי נפטר. זה אחד הרגעים הקשים בחיי".

רס"מ ס' הודה למפקד המחוז על החיבוק החם שקיבל מהמחוז ומהארגון והליווי שמקבל מרגע הפציעה שנמשך גם כעת במהלך הליך השיקום. "לא הפסיקו להתקשר ולדאוג לי ולמשפחתי, הייתי צריך זאת ואני מעריך ומודה על כך".

מפקד המחוז איחל לרס"מ ס' חג שמח וציין שהמחוז כולו ממתין להחלמתו המלאה ולשובו למחוז ולתפקידו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר