סנגורם של החרדים: ח"כ אראל מרגלית

ח"כ אראל מרגלית מהעבודה נאם אתמול במליאת הכנסת והתייצב, שוב, לצד המגזר החרדי. "משתמשים בשנאת חרדים כדי לגזור גזירות על האנשים העובדים. מה שראינו כאן בשבוע שעבר הוא ניסיון להשתמש בשנאת חרדים כדי לגזור גזרות על האנשים העובדים", אמר (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
תומך בחרדים, מרגלית (צילום: פלאש 90)

בזמן שהשותפה הטבעית - הליכוד - חוברת לאויבי החרדים, דווקא מפלגת העבודה מסמנת את עצמה כזו שמגנה עליהם. ח"כ אראל מרגלית מהעבודה נאם אתמול במליאת הכנסת והתייצב, שוב, לצד המגזר החרדי: "משתמשים בשנאת חרדים כדי לגזור גזירות על האנשים העובדים. מה שראינו כאן בשבוע שעבר הוא ניסיון להשתמש בשנאת חרדים כדי לגזור גזרות על האנשים העובדים".

אראל התייחס לפליטת הפה של סגן שר האוצר מיקי לוי שקרא לציבור החרדי 'טפילים', והתנצל: "שמענו את שר האוצר החדש מדבר מעל בימת הכנסת וכל נאומו הראשון במליאה היה השתלחות במגזר החרדי. האווירה נגד החרדים הייתה כל כך קשה, שאחד מחברי הכנסת אמר על הציבור החרדי שהם 'טפילים', 'טפילים'! איפה השתמשו בשפה כזו נגד יהודים?! אך בעוד הקול - קולו לפיד, הידיים שבונות את התקציב הן ידי נתניהו.

"איזו בשורה אנו שומעים מהתקציב החדש? היכן הצמיחה? מאין יבואו מקומות העבודה? אנחנו לא רואים כאן סדר יום חדש, לא רואים כלכלה חדשה או פוליטיקה חדשה, אנחנו רואים כאן שר אוצר בתפקיד המוציא לפועל של מדיניות נתניהו מהקדנציה הקודמת. מדיניות שהביאה את המשק ל-40 מיליארד ₪ גרעון והעמיקה את הפערים בחברה הישראלית לממדים חדשים.".

אראל סיים את דבריו ואמר: "אנחנו רואים את משרד האוצר שוב מנסה למכור לנו שבקיצוצים כואבים נביא את התרופה. שר האוצר מדבר על ריקי כהן, על מעמד הביניים, על האדם העובד, אך הגזרות הצפויות פוגעות בדיוק בהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר