ליצמן: ליברמן שקרן, יש גט כריתות בין הליכוד והמפלגות החרדיות

שר החוץ אביגדור ליברמן תקף את ח"כ יעקב ליצמן וטען כי הוא נוכל, ליצמן החליט לא לשתוק ואמר כי ליברמן הוא שקרן: "ליצמן לא הבטיח ולו פעם אחת את תמיכתו בליאון" (פוליטי,בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ליברמן (צילום: פלאש 90)

מלחמת ליברמן - ליצמן עולה שלב. לאחר המתיחות הרבה בין השניים בתקופה האחרונה על רקע סירובה של אגודת ישראל לתמוך במשה ליאון לתפקיד ראש עיריית ירושלים, כעת, על רקע תמיכת ליברמן והליכוד ביתנו בחוק הגיוס עולה המלחמה שלב נוסף.

בעיתון "סופהשבוע" התייחס ליברמן לטענות ליצמן בשבוע האחרון לפיהן נתניהו שקרן משום שהבטיח לרבנים שלא יהיו סנקציות פליליות. ליברמן אמר בתגובה כי הנוכל הכי גדול ששיקר הוא ליצמן, שרימה את ליאון וגרם לו ביזיונות. "אם היינו יודעים שזה הפרצוף של החרדים לא היינו מריצים את ליאון". אמר ליברמן.

"מי ששיקר ונתן תקיעת כף ורק בגלל שנאה לפרוש העדיף לנקום בליאון שלא יבוא בטענות אלא רק לעצמו" הוסיף שר החוץ.

"גם ליצמן יודע שהבאנו להם חוק הכי טוב. הגיע הזמן שהחרדים יבינו שהם מפסידים רק בגלל הנוכל הזה", אמר ליברמן והוסיף כי ליצמן לא יכהן בכל ממשלה של הליכוד בכל תפקיד שיהיה.

"נשאיר לו להיות חבר של בוז'י הרצוג יחד עם דרעי שיקימו איתו קואליציה ונראה מי ינצח". סיים ליברמן את המתקפה החריפה.

אלא, שליצמן לא חיכה בשקט והערב (מוצאי שבת) הגיב במתקפה משלו: "יש להבין את הפאניקה שתוקפת כמה מבכירי הליכוד ביתנו, שמזה שנים דימו לעצמם תדמית נוחה לחרדים והעמידו פנים כאילו ומפלגתם קרובה לדת ומסורת, וכעת נחשף פרצופם האמיתי, כהורסי הדת וההלכה וכפוגעים הכי גרועים לחרדים, שרק בזכותם קיבלו את השלטון פעם אחר פעם, תוך כפיות טובה זדונית".

"זה נגמר, הליכוד ביתנו בראשות נתניהו וליברמן, בהתנהגותם המבישה, הביאו לגט כריתות עם המפלגות החרדיות וכמו כל מי שפוגע ביהדות ובהלכה - יום נקם ושילם".

"למרות שקריו החוזרים ונשנים, ליברמן יודע את האמת היטב, ח"כ ליצמן לא הבטיח ולו פעם אחת בעולם את תמיכתו בליאון. הדבר הודגש לו שוב ושוב בכל דרך כי מועצת גדולי התורה הינו הגוף היחיד שיחליט בנושא זה".

"הטענות כאילו וניתנה תקיעת כף הן שקר וכזב, לא רק שלא ניתנה תקיעת כף לליברמן אלא אף נידחו על הסף כל הניסיונות להבטחות אחרות בנושא".

"מוטב שליברמן יבדוק מה חושבים עליו והבטחותיו שהופרו גם אצל ״חבריו״ האחרים במפלגות החרדיות" נאמר בתגובת ליצמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר